Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مالکی گفت: میزان کالا‌های جابه‌جا شده در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 به دلیل استقرار مراکز تولیدی و واحد‌های صنعتی استان در شهرستان‌های بروجن، شهرکرد و لردگان، بیشترین حمل کالا در این سه شهرستان در این مدت به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید

افزایش جابجایی مسافر در چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

عمده کالا‌های جابه‌جا شده در استان شامل آهن اسفنجی، کود اوره، سیمان، ورق گالوانیزه، کیلینکر و دیگر مصالح ساختمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین مدت ۹۲ هزار و ۲۵۸ بارنامه نیز از سوی شرکت‌های باربری چهارمحال و بختیاری صادر شد.

روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دستگاه از ناوگان باربری استان، حمل مواد تولیدی به استان‌های جنوبی و بنادر را انجام می‌دهند که این تعداد در مسیر برگشت، حمل کالا‌های مورد نیاز استان را بر عهده دارند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

 عمر متوسط ناوگان باربری استان ۱۹ سال است.

 محدودیت برای نوسازی ناوگان در تمامی کشور وجود دارد و تلاش‌ها در سطوح بالای مدیریتی برای واردات خودرو‌های سنگین و قطعات مورد نیاز در حال انجام است.

تاکنون بیش از پنج هزار نفر از مالکان وانت‌بار‌های برون‌شهری نیز در استان فرآیند ثبت اطلاعات خود را در سامانه‌های مورد نظر انجام داده‌اند، اما برای دستیابی به اهداف طرح ساماندهی این خودروها مانند کاهش تصادفات، جلوگیری از قاچاق کالا و حمایت از فعالیت رانندگان قانونمند وانت‌بار، نیاز است همکاری‌ها با مجموعه پلیس‌راه در این حوزه تقویت شود.

 هم‌اکنون ۶۸ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان مشغول به فعالیت است.

محدودیتی برای افزایش شرکت‌ها وجود ندارد و مراحل تشکیل تعاونی‌های جدید در استان نیز در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای جابه جایی کالا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود