Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:08:22 GMT

اکران «تل ماسه ۲» به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۱۷۸

اکران «تل ماسه ۲» به تاخیر افتاد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از ورایتی، طرفداران تل ماسه باید کمی بیشتر از قبل برای اکران دنباله این فیلم حماسی و علمی-تخیلی صبر کنند.  

قسمت دوم از فیلم تل ماسه ساخته دنی ویلنوو که اقتباسی از یک رمان کلاسیک به همین نام از فرانک هربرت است، به جای ۲۰ اکتبر سال آینده میلادی (۲۸ مهر ۱۴۰۲)، ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) یعنی همزمان با پیش‌درآمد چهارگانه بازی‌های گرسنگی، اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت اول مجموعه سینمایی تل ماسه پاییز گذشته روی پرده سینماها رفت، ۱۰ نامزدی در جوایز اسکار ۲۰۲۲ به دست آورد و ۶ جایزه را از آن خود کرد

در تل ماسه ۲، تیموتی شالامه، زندایا کلمن، ربکا فرگوسن، جاش برولین و خاویر باردم نقش‌های خود از بخش اول مجموعه را تکرار خواهند کرد؛ قسمت اول مجموعه سینمایی تل ماسه پاییز گذشته روی پرده سینماها رفت، ۱۰ نامزدی در جوایز اسکار ۲۰۲۲ به دست آورد و ۶ جایزه را از آن خود کرد.

در تل ماسه ۲ که با همکاری استودیو برادران وارنر و لجندری ساخته می‌شود، فلورنس پیو، آستین باتلر و کریستوفر والکن به تیم بازیگران اضافه شده‌اند.

برچسب‌ها تل ماسه سینمای جهان اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل ماسه سینمای جهان اکران فیلم تل ماسه سینمای جهان اکران فیلم تل ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در سال جاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهنام دادایی افزود: در تلاش هستیم تا در سال جاری ۱۵۰ هزار تن انواع شن و ماسه شامل شن شسته، شکسته، بادامی و... در کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۹ هزار و ۳۹۵ تن شن و ماسه تولید شده است، تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری نیز ۴ هزار و ۲۱۷ تن شن و ماسه تولید شده است.

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در سال جاری
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان