Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، اساسا این روز، روزی برای آگاهی مردم در سراسر جهان است. برای آنهایی که نگاه‌شان همواره به آسمان است تا شاید بشقاب‌پرنده‌ای را کشف کنند! در عین حال، برخی نیز ۲۴ ژوئن را در این خصوص گرامی‌ می‌دارند.

در روز ۲۴ ژوئن، کنت آرنلود، یک خلبان، بازرگان و سیاست‌مدار، یادداشتی را در باره یوفوها به رشته تحریر درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۱۹۴۷ بشقاب‌پرنده‌ای را رویت کرده بود که به طور کلی به عنوان اولین بشقاب پرنده گزارش‌شده در ایالات متحده شناخته می‌شود.

آرنولد ادعا کرده بود که رشته‌ای متشکل از ۹ شیء پرنده ناشناس براق را دیده که از کنار کوه رینیر پرواز می‌کنند. به گفته او، سرعت آن اجسام حداقل بالغ بر ۱۹۲۰ کیلومتر در ساعت تخمین زده شد.

این مراسم در ۲ ژوئیه با هدف افزایش آگاهی در مورد «وجود بدون‌شک یوفوها» و تشویق دولت‌ها به حذف طبقه‌بندی پرونده‌های خود در مورد مشاهده اشیاء پرنده ناشناس برگزار می‌شود. ۲ ژوئیه پس از حادثه معروف رازول در سال ۱۹۴۷ (سقوط احتمالی یک بشقاب‌پرنده) تعیین شده است.

افسران نیروی هوایی ارتش ایالات متحده از میدان هوایی ارتش رازول در سال ۱۹۴۷ بقایای این شیء پرنده را از مزرعه‌ای در نزدیکی کورونا، نیومکزیکو بازیابی کردند. دهه‌ها بعد، تئوری‌های توطئه نشان می‌دهد که زباله‌ها شامل یک بشقاب پرنده بوده و دولت ایالات متحده حقیقت را پنهان کرده است.

بعدها، سازمان روز جهانی بشقاب پرنده‌ها (WUFODO) روز دوم ژوئیه را با هدف آگاه ساختن مردم از وجود یوفوها و وجود بیگانگان باهوش از فضا اختصاص داد.

بیشتر بخوانید:

تشکیل تیمی برای یافتن بشقاب پرنده | دانسته‌ها چه مقدار است؟

در ماه مه امسال، یک مقام ارشد دفاعی ایالات متحده در اولین جلسه استماع عمومی در کنگره آمریکا در مورد بشقاب پرنده‌ها در نیم قرن گذشته به قانونگذاران گفت که تعداد فزاینده‌ای از اشیاء پرنده ناشناس در آسمان طی ۲۰ سال گذشته گزارش شده است.

اسکات بری، معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی، به یک پنل امنیتی مجلس نمایندگان گفت: «از اوایل دهه ۲۰۰۰، تعداد فزاینده‌ای از هواپیماها یا اشیاء غیرمجاز و/یا ناشناس در مناطق آموزشی و محدوده‌های آموزشی تحت کنترل نظامی و سایر حریم هوایی تعیین‌شده مشاهده شده‌ است.»

کد خبر 687695 برچسب‌ها فضانورد فضا - بشقاب پرنده فضاپیما - کاوشگر فضا - توریسم - سفر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فضانورد فضاپیما کاوشگر فضا توریسم سفر ایالات متحده بشقاب پرنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاله غریط استعفا داد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله غریط معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.

هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی لینکدین نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.

استعفاهای قبلی

حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.

ایالات متحده به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر به دلیل تجاوز مستمر به غزه که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار شهروند فلسطینی شده که بیشتر آنها زن و کودک هستند مورد انتقاد فزاینده بین‌المللی و گروه‌های حقوق بشری قرار گرفته است.

رویترز گفت که با افزایش تلفات جنگی، گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.

نوامبر گذشته، بیش از هزار نفر از مقامات آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده، وابسته به وزارت خارجه، نامه‌ای سرگشاده را امضا کردند که در آن خواستار آتش‌بس فوری شدند.

کد خبر 847245 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • هاله غریط استعفا داد + جزئیات
  • ناتو، قلدر ۷۵ساله
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد