Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@05:03:10 GMT

«راز خوشه‌هاي گندم» در قاب شبکه الکوثر

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۶۴۷۲

خبرگزاری آریا-مجموعه تلویزیونی «بوح السنابل» (راز خوشه‌های گندم) از شبکه الکوثر پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، این مجموعه تلویزیونی با تهیه کنندگی محمد وقاف و تولید مرکز بین المللی بیروت، مربوط به یکی از مسئولین «حزب الله» به نام «جواد ابراهیم» و همسرش «کوثرعلی» است.
این زوج پس از سال‌ها زندگی مشترک با فرزند شان «علی» متوجه می‌شوند که او فرزند واقعی شان نیست و به خاطر اشتباهی که در بخش زایمان بیمارستان رخ داده پسر آن‌ها با پسر بچه‌ای دیگر عوض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نتیجه برای یافتن فرزند واقعی شان جستجو‌هایی را آغاز می‌کنند. همزمان با جستجوی آنان اتفاقات و درگیری‌های دیگری رخ می‌دهد که برخی از آن‌ها مربوط به کشمکش‌های میان دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و حزب الله است.
در مجموعه تلویزیونی «راز خوشه‌های گندم» که در 32 قسمت 47 دقیقه‌ای آماده شده است احمد الزین، عمار شلق، مازن معظم، ویویان آنطونیوس، مهدی مشموشی، نیکولا مزهر، الیسار حاموشی، علی سعد، ماری ترز معطوف، رمینه غوش، پاتریک مبارک، الغدیر حسام الصباح، الغدیر حسن فرحات، مهدی فخر الدین نقش آفرینی کرده اند.
این مجموعه تلویزیونی از شنبه 11 تیر ساعت 19:30 به وقت تهران با زمان تکرار روز بعد ساعت 8:30 و جایگزین مجموعه «ملاصدرا» در برنامه پخش شبکه الکوثر می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شبکه الکوثر مجموعه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی