Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد شیخ سلیمانی که از پیکان به بنگلادش رفته در مورد فصلی که در پیکان سپری کرد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من دو سال در پیکان بودم. در سال اول زیاد بازی نکردم. آن موقع آقای تارتار مربی بود. در فصل بعدش که بازهم آقای تارتار بود به من اعتقاد پیدا کرد و به گفته مربیان بازی های خوبی انجام دادم و یکی از بهترین بازیکنان در خط دفاعی بودم ولی نمی‌دانم چه شرایطی پیش آمد که هر بازی که می آمدم و خوب کار می کردم دوباره یکی دو بازی بیرون می نشستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شد که خودم نسبت به دو سال قبلش که در سپیدرود بودم راضی نبودم.در سپید رود صد در صد بازی ها را به میدان رفتم و به گفته همه یکی از بهترین بازیکنان سپیدرود در لیگ برتر بودم.

وی در همین رابطه ادامه داد: من قبل از حضور در اینجا، منتظر بودم  و با چند جا هم صحبت کردم اما می‌دانید در فوتبال ما هیچ چیز مشخص نیست. یک روز تو را می خواهند و یک روز نمی خواهند. در این بین با یک پیشنهاد نسبتا خوب از بنگلادش و تیم آباهانی داکا مواجه شدم که یکی از تیم های ریشه دار بنگلادش است. سال قبلش قهرمان جام حذفی شده بود و سهمیه ای اف سی کاپ داشت. امسال هم دو قهرمانی آوردیم؛ یکی قهرمانی جام حذفی و یکی جام آزادسازی بنگلادش و دوباره سهمیه ای اف سی کاپ گرفتیم. در حال حاضر هم دوم جدول هستیم و شانس اول شدن هم داریم. پنج بازی مانده انشالله بتوانیم این چند بازی را ببریم و تیم اول هم امتیاز از دست بدهد؛ یک بازی رو در رو هم داریم.


این بازیکن در مورد اینکه در مورد لیگ بنگلادش و اگر اطلاعاتی از خالد شفیعی که در آنجا حضور دارد گرفته بود یا خیر عنوان کرد: اطلاعات خاصی نگرفته بودم. همینکه فهمیدم تیمی که قرار است بروم سال گذشته در لیگ سوم شده و قهرمان حذفی هم بوده و سهمیه ای اف سی کاپ را کسب کرده به خاطر همین این تیم را انتخاب کردم. از یک تیم دیگر نیز در بنگلادش پیشنهاد داشتم که آن تیم هفتم شده بود.  با این حال شرایط مالی اش خیلی بهتر از تیم ما بود ولی به خاطر اینکه تیمم شانس حضور در لیگ آسیا را داشت به اینجا آمدم.

شیخ سلیمانی در پایان یادآور شد: شرایطم امسال خوب بود و از خودم راضی هستم. مدیران و مربیان برای تمدید با من صحبت کردند. فعلا منتظر ماندم تا بازی‌ها تمام شود. در بنگلادش همه چیز خوب است اما دوست دارم در ایران بازی کنم و اگر شرایط خوبی پیش بیاید حتما در ایران ادامه خواهم داد. البته از هند و مالزی هم پیشنهاد دارم و باید ببینم کدام شرایط بهتر است اما بخاطر همسرم و خانواده‌ام‌دوست دارم که به ایران باز گردم و هرچه پیش می‌آید قطعا خیر است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد شیخ سلیمانی یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!

تیم ملی انگلیس پس از پیوستن گری نویل به والنسیا، او را به عنوان جانشین روی هاجسون انتخاب کرده بود.

طرفداری | پیش از جدایی روی هاجسون از تیم ملی انگلیس، گری نویل به عنوان دستیار او به عنوان گزینه جانشینی انتخاب شده بود.

گاري نويل فاش کرد که قبل از دوران کابوس‌وار سرمربیگری والنسیا، او در لیست جانشینی روی هاجسون به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس قرار داشت. نویل که در حد فاصل 2012 تا 2016 جزوی از کادرفنی هاجسون بود، دسامبر 2015 به صورت همزمان هدایت والنسیا را برعهده گرفت. مدافع سابق منچستریونایتد دوران بسیار بدی را در لالیگا گذراند و پس از ثبت 3 برد در 16 بازی شغلش را از دست داد. نویل در پادکست «Stick to Football» در مورد موضوعی صحبت کرده که پیش از این بیان نشده است:

هرگز این را به طور علنی نگفته‌ام، اما به یاد دارم که در دسامبر 2015، پیشنهاد والنسیا را دریافت کردم و دن اشورث با من تماس گرفت و گفت این انتقال بسیار خوبی برای من است تا برای گام بعدی، زمانی که روی هاجسون تصمیم گرفت تیم ملی انگلیس را ترک کند، آماده باشم. تا این اندازه برای هدایت انگلیس نزدیک بودم. همیشه آن تماس تلفنی را به یاد دارم و اینکه او می‌گفت این فرصت فوق‌العاده‌ای است، اما حالا که به عقب نگاه می‌کنم، شکست من درست بود چون به اندازه کافی تلاش نکردم. من صرفا پیشنهاد والنسیا را به دلیل آشنایی با مالک باشگاه و تعهدم به او قبول کردم. او از نظر تجاری به من ایمان داشت.

گری نویل همچنین اعلام کرد برای بازگشت به دنیای مربیگری پیشنهاد سه تیم را رد کرده است. 

در سه سال گذشته‌ای که در اسکای بودم، میدلزبرو، نیوکاسل و دربی کانتی به دنبال مصاحبه شغلی با من بودند. به همه پیشنهادها پاسخ منفی دادم چون چیزی نبود که می‌خواستم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال