Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح ملی ضیافت ایثار و آیین دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل با همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه فردوسی مشهد طی تفاهم‌نامه‌ای که به امضای روسای دو طرف رسید، در تابستان امسال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علوم و آموزش ایران اکونومیست، آیین امضای تفاهم‌نامه برگزاری اولین دوره طرح ملی ضیافت ایثار «دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر» و برگزاری آیین دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، احد ضابط رییس دانشگاه فردوسی مشهد، محمد جواد سلمان‌پور معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل، اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، سید فردین تقی‌زاده مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر و جعفر رزاقی مدیرکل امور دانشجویان بین الملل در محل این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداش‌پور در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تابستان امسال دو رویداد در مشهد مقدس برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها برگزاری آیین دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل است. دانشجویان بین‌المللی زیادی در کشور تحصیل می کنند. این دانشجویان عموما دانشجویانی هستند که از کشورهای همسایه وارد دانشگاه‌های ما شده‌اند.

معاون وزیر علوم اظهار کرد: از ابتدای کار ما تلاش داشتیم تا برنامه های مختلفی را برای دانشجویان بین‌الملل داشته باشیم. برگزاری آیین دانش آموختگی این دانشجویان در مشهد مقدس یکی از این برنامه هاست که در دو هفته آینده در کنار مضجع شریف حضرت امام رضا علیه السلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، مربوط به طرح ضیافت ایثار «دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر» است.

همچنین در این جلسه ضابط رییس دانشگاه فردوسی مشهد با تشکر از رییس سازمان امور دانشجویان در حسن اعتماد و انتخاب این دانشگاه به منظور برگزاری برنامه ضیاف ایثار که اختصاص به فرزندان شاهد و ایثارگر دارد، اظهار کرد: امنیت و آرامش و رشد و توسعه و پیشرفت در کشور و فضای حاکم در دانشگاه‌ها برای تولید علم و شکوفایی علمی، مدیون خون شهدا و ایثارگری همه رزمندگان است و هر خدمتی به فرزندان این عزیزان مایه مباهات و خرسندی و رحمت است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان امور دانشجویان ، دانشگاه فردوسی مشهد ، دانشجوی بین الملل

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد دانشجوی بین الملل سازمان امور دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد شاهد و ایثارگر برگزار می شود ضیافت ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان