Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران انتظامی سربیشه در بازرسی از سواری پژو، ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: مأموران با دریافت اخباری مبنی بر حمل مواد افیونی توسط سوداگران مرگ در این شهرستان، با انجام اقدامات لازم دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اضافه کرد: مأموران هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان سربیشه یک سواری پژو ۴۰۵ را مشاهده و به آن مشکوک شدند که پس از شناسایی با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: راننده سواری پژو ۴۰۵ پس از مشاهده پلیس متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و در یک عملیات ضربتی با استفاده از قانون به کار گیری سلاح با شلیک چند گلوله خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سردار فرشید ادامه داد: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حشیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز