Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: با توجه به درج قیمت تولید بر کالاها با هر گونه گران فروشی و احتکار برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آقا رضا فتوحی امروز شنبه 11 تیرماه در پایان نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که در محل سالن جلسههای حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه موضوع تامین نهاده های دامی که باید به استان اختصاص یابد؛ با توجه به اینکه این نهاده ها از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور می شود، به صورت ویژه پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین موضوع دیگری که حائز اهمیت است و در این نشست مورد تاکید قرار گرفت موضوع بیمه دام و محصول های کشاورزی بود و بنا شد این موضوع از طریق بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی با جدیت دنبال شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دیگر دستور کار این نشست نیز نظارت جدی بر بازار و برخورد با اخلالگران، محتکرین و گرانفروشان بود، افزود: با توجه به درج قیمت تولید بر کالاها با هر گونه گران فروشی برخورد خواهد شد. البته همراهی و همکاری همه اصناف در این خصوص لازم است که بتوانیم نظارت بر بازار را جدی تر از گذشته و در راستای تامین رفاه و آسایش مردم داشته باشیم.

فتوحی در پایان بیان کرد: در خصوص کولرهایی که توسط سازمان اموال تملیکی ضبط شده، مکاتبه ای انجام شد که این کولرها با توجه به شرایط آب و هوایی استان به خوزستان اختصاص یابد؛ همچنین در صورت نیاز واردات کولر نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز ستاد تنظیم بازار خوزستان سالن جلسه حوزه استاندار نهاده های دامی بندر امام خمینی ره بیمه دام کشاورزی بانک جهاد اقتصادی محتکرین قیمت تولید کالا گران رفاه مردم کولر سازمان اموال تملیکی واردات کشاورزی استانداری خوزستان قیمت کالا گرانفروشی برنا خوزستان اقتصاد خوزستان اصناف خوزستان بازار خوزستان بیمه دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

حکومت طالبان اعلام کرد سخنگوی وزارت خارجه در راس هیئتی به دعوت سازمان همکاری اسلامی در پانزدهمین اجلاس سران این سازمان شرکت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان اعلام کرد به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی شرکت کرده است.

پانزدهمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار توسعه پایدار کشورهای اسلامی روز گذشته در پایتخت گامبیا شروع شد.

بلخی افزود هیئت همراه علاوه بر شرکت در اجلاس عمومی سازمان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاترافیک نشست‌ها؛ افغانستان محور نشست‌‌های آتی سازمان همکاری اسلامی در کامرون و گامبیاگفتگوی نمایندگان ازبکستان و سازمان همکاری اسلامی درباره وضعیت افغانستان

پیش از این نیز «سهیل شاهین» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر با ضروری دانستن حضور نمایندگان هیئت حاکمه افغانستان در نشست‌های بین‌المللی درباره این کشور گفته بود برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موقف امارت اسلامی، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

شاهین گفته بود: شرکت هیئت امارت اسلامی در نشست‌های بین‌المللی از جمله سازمان همکاری اسلامی خیلی مهم است تا از یک طرف واقعیت‌های عینی و نیازمندی‌های افغانستان ارائه شود و از طرف دیگر موضع امارت اسلامی افغانستان را در برابر مسائل و حل آن روشن سازند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان