Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا با بودجه ای بالغ بر 200 میلیون یورو به سراغ 4 گزینه نقل و انتقالاتی می رود.
به گزارش آریا، روز 30 ژوئن، اولین اهرم اقتصادی بارسلونا فعال شد؛ این یعنی فروش 10% از حق پخش تلویزیونی بلوگرانا در ازای دریافت 207.5 میلیون یورو. پس از معرفی کردن اسپاتیفای به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه، تمرکز بارسلونا حالا روی فعال کردن اهرم اقتصادی دوم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بارسلونا در نظر دارد برای دومین گام، 15% حق پخش تلویزیونی را در ازای 400 میلیون یورو به فروش برساند. سران بارسا قصد دارند تا 15 روز دیگر (17 جولای) این پروژه را به سرانجام برسانند؛ یعنی تا قبل از سفر تیم اصلی به آمریکا و 4 بازی دوستانه (شامل ال کلاسیکوی لاس وگاس). از مجموع 400 میلیون بودجه ورودی به باشگاه، 200 میلیون یوروی آن صرف جذب اهداف نقل و انتقالاتی خواهد شد: روبرت لواندوفسکی، رافینیا، برناردو سیلوا و ژول کونده. انتظار می رود که با باقیمانده این بودجه، بارسلونا به سراغ جذب سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو برود. 
به نظر نمی‌رسد که بارسلونا قصد داشته باشد تا پیشنهاد چهارمش را برای لواندوفسکی به مونیخ ارسال کند. وضعیت انتقال روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به بارسلونا پیچیده‌تر از قبل شده است. به گزارش مارک بهرنبک از اسکای آلمان، آخرین پیشنهاد بارسلونا به بایرن مونیخ برای روبرت لواندوفسکی تا 48 میلیون یورو می‌رسید. باواریایی‌ها نیز بر خلاف دو پیشنهاد قبلی، این پیشنهاد را بررسی کرده و به بارسلونا پاسخ دادند. 
همچنین سران بایرنی نیز با متئو آلمانی صحبت‌هایی داشتند اما بین دو طرف توافقی حاصل نشد. بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی خواهان مبلغی بیش از 50 میلیون یورو است. حال به نقل از بیلد، بارسلونا حاضر نیست تا پیشنهاد چهارمی را برای بایرن مونیخ ارسال کند. با ادامه یافتن این وضعیت، روبرت لواندوفسکی باید 12 جولای در تمرینات پیش فصل بایرن حاضر شود که این موضوع احتمال اعتصاب کردن این بازیکن را افزایش می‌دهد.
بایرن مونیخ باز هم پیشنهاد بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی را رد کرد. به گزارش بیلد، بایرن مونیخ سومین پیشنهاد بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی را به مانند دو پیشنهاد رسمی قبلی بلوگرانا، رد کرد. این پیشنهاد بارسلونا از پیشنهادات قبلی بیشتر بود: 40 میلیون یورو ثابت و 5 میلیون یورو متغیر؛ با این حال این مبلغ هم نتوانست سران بایرن مونیخ را برای صدور اجازه خروج روبرت لواندوفسکی قانع کند. بایرن مونیخ بر اساس گزارشات بیلد، برای فروش روبرت لواندوفسکی 50 میلیون یورو می خواهد و به هیچ عنوان حاضر نیست مبلغی کمتر از این رقم را بپذیرد. 
به نظر نمی‌رسد که در حال حاضر در مذاکرات بین بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقال روبرت لواندوفسکی، جو خوبی وجود داشته باشد. برای مثال باواریایی‌ها به تازگی در حالی به پیشنهاد سوم بارسلونا جواب منفی دادند که به دو پیشنهاد قبلی کاتالان‌ها اصلا پاسخی نداده بودند. سران بایرن مونیخ از جمله اولی هونس نیز بار‌ها در مورد علاقه بارسلونا به لواندوفسکی مصاحبه کردند. در طرف دیگر مدیران بارسلونا در مورد بازیکنی که همچنان با بایرن مونیخ قرارداد دارد، صحبت می‌کنند. اما روابط بد بین دو باشگاه تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود.
بین بارسلونا و بایرن مونیخ رابطه چندان خوبی برقرار نیست. در بارسلونا، از پاسخ ندادن به تماس‌های متئو آلمانی مدیر ورزشی باشگاه توسط مسئولان بایرن مونیخ، ناراضی هستند. علاوه بر این موارد، پینی زهوی مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی که می‌توانست به عنوان یک میانجی نقش خود را در این بین ایفا کند، رابطه‌اش با سران بایرن مونیخ کاملا قطع شده است. در این شرایط، بارسلونا مجبور شده تا پیشنهاد خود را با بوروفکس (سرویس پستی که در اسپانیا برای ارسال اسناد استفاده می‌شود) به مونیخ ارسال کند.
قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا خاتمه یافت و او اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود. با این حال هنوز احتمال تمدید قرارداد دمبله با بارسلونا وجود دارد. به نقل از موندو؛ روز گذشته (1 جولای 2022) قرارداد پنج ساله دمبله با بارسلونا به پایان رسید. او در سال 2017 در انتقالی حداقل 140 میلیون یورویی از دورتموند به بارسلونا پیوست. دمبله در 149 بازی برای بارسلونا موفق به ثبت 32 گل و 34 پاس گل شد. با وجود اتمام قرارداد او، ژاوی با خوش بینی منتظر تمدید قرارداد این بازیکن است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لواندوفسکی رافینیا برناردو سیلوا بارسلونا روبرت لواندوفسکی پیشنهاد بارسلونا میلیون یورو بایرن مونیخ سران بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • کمک بایرن به کین
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد