Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@07:29:22 GMT

۹۳ مصدوم زلزله هرمزگان به مراکز درمانی منتقل شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۷۴۲۷

۹۳ مصدوم زلزله هرمزگان به مراکز درمانی منتقل شدند

به گفته رئیس اورژانس کشور در زلزله هرمزگان ۹۳ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند که الان فقط ۷ نفر آن‌ها بستری هستند و بقیه همگی درمان شدند.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره پیامدهای زلزله در استان هرمزگان خبر بیان کرد: ۹۳ نفر در زمین لرزه اخیر استان دچار آسیب شده اند که هفت نفر در مراکز درمانی هستند و مابقی اوضاع بهتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفت نفر بدحال نیستند.

وی گفت: درمانگاه روستای سایه خوش آماده ارائه خدمات است و پزشک و درمانگر دارد. همکارانی که از بندرعباس عازم شده اند نیز آماده خدمت هستند ولی پس لرزه‌های متعددی رخ می‌دهد که دلهره ایجاد می‌کند. به همین دلیل ترجیح داده شده که خدمات خارج از ساختمان انجام گیرد.

خالدی بیان کرد: برق یکی از معضلات بود که خوشبختانه وصل شده. الان کارشناسان بهداشت محیط در محل حضور دارند. دوستان بهداشتی بررسی شده هوا فوق العاده گرم است و نگرانی ما گرمازدگی است. درخواست کولر داریم یک باب کانکس در این محل برای ویزیت بیماران فراهم شده است. آب آشامیدنی در حال توزیع شدن است کارشناسان بهداشت محیط در محل حضور دارند. یک کانکس مربوط به ویزیت و یکی دیگر نیز در حال ورود به روستای سایه خوش است.

وی گفت: هفت دستگاه آمبولانس ۱۱۵ حضور دارند در بحث انتقال پزشکان مشکلی نیست. متخصص طب عمومی و پرستار به اندازه کافی وجود دارد. دو تا روستا در کنار روستای سایه خوش هست که یکی از آنها آسیب دیده و مصدوم ندارد. منتظر حضور وزیر بهداشت هستیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مجتبی خالدی اورژانس زلزله سازمان اورژانس کشور دستگاه آمبولانس استان هرمزگان اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر

همزمان با روز ملی خلیج فارس دومین جشنواره بازی‌های محلی و بومی در دو رشته بازی درا و رمازا با حضور شش تیم روستای گورزانگ شهرستان میناب استان هرمزگان به مدت سه روز برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی در کنار ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سنت‌های گذشته، گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس است.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - هرمزگان

بیشتر بخوانید:

برگزاری فینال مسابقات جام رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان