Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:15:02 GMT

یک اسم غیرمنتظره در لیست فروش لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۷۵۲۳

یک اسم غیرمنتظره در لیست فروش لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، نبی کیتا در سال های اخیر جای همیشگی و ثابتی در ترکیب لیورپول نداشته و بسیاری از مسابقات این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است. نشریه لیورپول اکو با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران لیورپول در هفته های تلاش کرده اند تا مذاکرات جدیدی را با نبی کیتا برای تمدید قرارداد آغاز کنند، اما این هافبک سنگالی فعلا که در برابر این پیشنهادات مقاومت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک سال تا پایان قرارداد نبی کیتا با مرسی سایدی ها باقی مانده و این هافبک جنگنده به مدیران باشگاه لیورپول اعلام کرده که علاقه ای به امضای قرارداد جدید ندارد.

به این ترتیب لیورپول حالا آماده است تا نام نبی کیتا را در لیست فروش قرار داده و این بازیکن را نقل و انتقالات قرار دهد. این ملی پوش گینه ای چهار سال پیش از لایپزیش با قراردادی 60 میلیون یورویی به لیورپول پیوست، اما دوران حضور نبی کیتا در آنفیلد چندان موفق پیش نرفته و به نظر می رسد خود این بازیکن نیز علاقمند به جدایی از لیورپول است. 

پیش از این اخباری در مورد تمایل لیورپول به معاوضه نبی کیتا با نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر به اضافه پول نقد شنیده شده بود. به جز نبی کیتا، شایعاتی در مورد احتمال جدایی الکس اوکسلید چمبرلین، دیگر هافبک لیورپول در فصل تابستان جاری نیز شنیده شده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نبی کیتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 ویدیویی از آپارتمان‌های مدرن از جمله برج‌های نوساز افغانستان منتشر شده که نشان می‌دهد این املاک قیمت نسبتاً پایینی در قیاس با ایران دارند. تصاویر این آپارتمان‌های وسیع و قیمت آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها