Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@08:04:17 GMT

لزوم ارتقای مهارت سخنوری در صنعت بیمه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۷۶۷۱

لزوم ارتقای مهارت سخنوری در صنعت بیمه

در آیین اختتامیه رویداد سخنوری در صنعت بیمه بر لزوم بهبود گفتمان سازی و ارتقای سخنوری در مواجه با عموم مردم تاکید شد. به گزارش ایران اکونومیست، پرویز خسروشاهی، قائم مقام بیمه مرکزی در آئین اختتامیه رویداد سخنوری در صنعت بیمه با بیان اینکه رقابت در هر کسب و کاری منجر به معجزه در فروش می‌شود، گفت: بسیاری از افرادی که خسارت از بیمه دریافت می‌کنند، گلایه مند هستند که ناشی از عدم گفتمان خوب برای افزایش رضایتمندی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویدادهایی اینچنین می‌بایست برای نمایندگان بیمه خسارت نیز برگزار شود تا به تبع آن ضمن ارتقای مهارت سخنوری، بهبود گفتمان و مهارت خوب صحبت کردن با مردم ارتقا یابد.

یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز در آئین اختتامیه رونمایی از رویداد سخنرانی بیمه در بیمه مرکزی گفت: این رویداد، مستقل در راستای توسعه فرهنگ بیمه در حالی انجام شد که پلتفرم آن صرفاً از سوی بیمه تعاون آماده سازی شده است.   وی افزود: توسعه ظریب نفوذ بیمه در دنیا در حالی است که در ایران همچنان بیمه‌های زندگی با عقب ماندگی نسبت به دنیا مواجه است.   به گفته این مقام مسئول، با وجود هیاهوی استارت آپ ها در مورد فروش آنلاین بیمه‌ها اما همچنان ۹۵ درصد از فروش بیمه همچنان در بستر چهره به چهره رخ می‌دهد.جنس بیمه‌های زندگی نشان می‌دهد به هیچ وجه خاصیت آنلاین را نداشته و صرفاً باید از طریق گفتمان سازی و سخنوری با مشتریان رشد می‌یابد.چنین رویدادهایی می‌تواند ابزاری برای فعال کردن نمایندگان فروش بیمه و رشد و ارتقای استعدادها و مهارت سخنوری باشد.     منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: بیمه ، بیمه مرکزی ، مسابقه سخنرانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه بیمه مرکزی مسابقه سخنرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت