Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده فراری مسابقه فردا را از خط یک آغاز می کند.

شارل لکلرک موفق به کسب پول پوزیشن شد.

به گزارش طرفداری، جلسه تعیین خط گرندپری بریتانیا از ساعت 18:30 امروز در پیست سیلورستون آغاز شد که در نهایت تلاش تمامی رانندگان این کارلوس ساینز از فراری بود که موفق شد در زمان 1:40.983 سریع ترین دور را بزند تا در مسابقه فردا در خط اول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین پول پوزیشن دوران حرفه ای کارلوس ساینز است و انتظار می رود که او در مسابقه فردا تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاهش بکند.

در رتبه دوم نام راننده ردبول و مدافع عنوان قهرمانی دیده می شود. مکس ورستپن در روزی که شاهد بارش باران در سیلورستون بودیم موفق شد در رتبه دوم قرار بگیرد تا در مسابقه فردا از جایگاه دوم مسابقه را آغاز کند. رتبه سوم در این مسابقه از آن شارل لکلرک بود، راننده فراری که فصل خوبی را سپری می کند در مسابقه امروز در رتبه سوم به کار خود پایان داد. در رتبه چهارم نیز نام دیگر راننده ردبول یعنی سرجیو پرز دیده می شود.

از نکات جالب مسابقه امروز حضور نیکولاس لطیفی در مرحله پایانی تعیین خط بود. راننده کانادایی ویلیامز امروز موفق شد نمایش خوبی را در پیست بارانی داشته باشد و در نهایت در رتبه دهم به کار خود پایان داد. لوییس همیلتون، راننده مشهور بریتانیایی تیم مرسدس نیز به کار خود در رتبه پنجم پایان داد.

لنس استرول، میک شوماخر، سباستین فتل، کوین مگنوسن و الکس آلبون در Q1 از جریان رقابت کنار رفتند. همچنین استبان اوکان، دنیل ریکیاردو، یوکی سونودا، والتری بوتاس و پیر گسلی نیز در Q2 از رقابت کنار رفتند. گفتنی است، مسابقه اصلی گرندپری بریتانیا فردا از ساعت 18:30 آغاز می شود.

در پایین رده‌ بندی کلی رانندگان در جلسه تعیین خط گرندپری بریتانیا را مشاهده کنید:

 

اخبار داغ 

حمله خداداد عزیزی به یحیی؟ | آوردن بدنساز برزیلی کار دلال است! ژان کارلوس پیج استقلال را فالو کرد! محمد صلاح به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شد شروع دوران اسپاتیفای نیوکمپ در بارسلونا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گرندپری بریتانیا مسابقه فردا تعیین خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دلی در کشور امارات در حال برگزاری است،مهدی هفت چشمه پرتابگر جوانان و خوش آتیه کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

کد خبر 6089384

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول