Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:13:30 GMT

اجازه ورود ویروس به مجموعه سپاه را نخواهیم داد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۳۲۵

اجازه ورود ویروس به مجموعه سپاه را نخواهیم داد

ایسنا/اردبیل جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اجازه نخواهیم داد تا ویروس و موریانه‌ای وارد مجموعه ارزشی سپاه شده و شاکله این نیرو را مورد هجمه قرار دهد.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر ۱۱ تیر در آیین معارفه و تکریم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: وظیفه اصلی نمایندگی ولی فقیه هدایت و صیانت است که این هدایت شامل مجموعه‌های فکری، سیاسی،‌ تربیتی و اخلاقی است و صیانت از مجموعه معنوی سپاه در اولویت این نهاد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گرامیداشت هفته «حقوق بشر آمریکایی»، آمریکا را اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر توصیف کرد و گفت: ترور مقام معظم رهبری، حادثه هفت تیر، ترور شخصیت‌های مختلف نظیر آیت‌الله صدوقی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران با 290 کشته بیگناه و بمباران سردشت نمونه‌ای از جنایات آمریکایی‌ها علیه جامعه بشری ایران است که هیچ وجه در تاریخ این کشور فراموش نخواهد شد.


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: با این همه جنایت آمریکا امروز مدعی حقوق بشر است در حالی که ذات پلید شیطان بزرگ چیز دیگری را نشان می‌دهد.


حجت‌الاسلام طیبی‌فر به ارزش انسان‌ها در جامعه اسلامی و انسانی اشاره کرد و افزود: ارزش انسان‌ها به معنویت و روح خداپرستی است و اگر غیر این باشد ما همچون یاران موسی گرفتار گوساله‌پرستی و دلبستگی به هوا و هوس مادی و دنیوی می‌شویم.


وی با بیان اینکه نباید در این دنیا گرفتار مادیات و جواهر بی‌نتیجه و بی‌ثمر شد، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متأسفانه عده‌ای گرفتار ظواهر شدند و نه تنها امروز دلبستگی آنها را به آمریکا شاهد هستیم بلکه باید گفت این عده‌ در جنایات آمریکا شریک هستند.


حجت‌الاسلام طیبی‌فر مقاومت ملت ایران را در برابر شیطان بزرگ و ایادی کفر یادآور شد و اضافه کرد: قدرت معنوی و تکیه بر ارزش‌های دینی و اعتقادی زمینه استحکام و مقاومت ملت ایران را فراهم کرده و در این عرصه به دور از افراط و تفریط باید راه درست را به درستی و شایستگی طی کرد.


وی وظیفه اصلی فعالیت‌ها در حوزه نمایندگی ولی فقیه را توجه روی مبانی اعتقادی، تقویت بینش سیاسی و بصیرت‌افزایی عنوان کرد و ادامه داد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در کنار حفاظت و فرماندهی سعی می‌کنند تا اجازه ندهد ویروس و موریانه‌ای وارد مجموعه سپاه شده و شاکله ارزشی آن را مخدوش کند.


حجت‌الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: در این مجموعه باید نیروهایی تربیت پیدا کنند تا بدون ترس و واهمه دست روی ماشه داشته باشند تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی و اعتقادی دفاع کنند.


وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر در برابر همه توطئه‌های دشمنان به تقویت روحیه معنوی و ارزشی نیاز داریم که سپاه با مردمداری و تبعیت از ولایت همواره در صحنه حاضر است.


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با قدردانی از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام فیاضی به عنوان نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، حجت‌الاسلام علیه را شخصیتی وارسته و پاکدست معرفی کرد که پیش از این در همدان منشأ خیر و برکت بودند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بسيج استکبار جهانی مراسم تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حجت الاسلام طیبی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت‌های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ای دنیا حرمت دانشگاه‌های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه‌ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می‌دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می‌کنند.‌ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید.‌ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه‌ها نیرو‌های امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی‌های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد:‌ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشور‌های سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می‌کنند. ما از وجدان بیدار جامعه جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشور‌های عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می‌کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می‌ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد:‌ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی.‌ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان