Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:12:15 GMT

عامل شرارت بلوار مصطفی امامی کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۸۷۳۲

عامل شرارت بلوار مصطفی امامی کرمانشاه دستگیر شد

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران یگان امداد مستقر در میدان آزادی کرمانشاه مبنی بر شرارت یکی از اراذل و اوباش در بلوار مصطفی امامی، به سرعت عازم محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل به یکی از اشرار برخورد کردند که در حال عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت به وسیله یک تیغه قمه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یادآور شد: این شخص پس از مشاهده ماموران پلیس به سمت آن ها حمله ور شد اما به سرعت و با اقتدار ماموران پلیس دستگیر و خلع سلاح شد.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: ماموران علاوه بر کشف قمه این شرور، در بازرسی از این فرد مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین نیز کشف کردند.

وی همچنین از معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در ادامه با اشاره به وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در خیابان رسالت شهرک معلم میان دو خانواده، از دستگیری پنج عامل اصلی این درگیری خبر داد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: حضور به موقع ماموران کلانتری ۲۳ تعاون از تشدید این درگیری و اضافه شدن افراد دیگر به آن جلوگیری و با اقتدار پلیس آرامش به محله بازگردانده شد.

وی در پایان از معرفی افراد دستگیر شده در درگیری به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد پلیس با هرگونه ناامنی و اختلال در نظم عمومی قاطعانه خواهد بود و اجازه نمی دهیم عده ای به هر نیت و انگیزه ای برای دیگران ایجاد مزاحمت کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ۴۸ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان، گفت: از جمله نتایج این طرح می توان به کشف ۱۱ هزار و ۳۰۰ حبه قرص روانگردان اشاره کرد.

 سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی علاوه بر کشف این تعداد قرص روانگردان، دو قبضه سلاح گرم و ۲۷ عدد فشنگ نیز کشف شد.

وی ادامه داد: کشف ۱۶دستگاه ماینر غیرمجاز و یک هزار و ۳۵۰ عدد انواع لوازم خانگی قاچاق از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران پلیس در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به کشف دو کیلوگرم انواع مواد مخدر، پلمب ۳۵ قلیانسرا و قهوه خانه متخلف و جمع آوری ۵۲۰ عدد قلیان شدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه در مدت زمان اجرای طرح ۵۹ فقره سرقت کشف و ۶۹ سارق نیز دستگیر شدند، یادآوری کرد: ۸ قبضه سلاح شمشیر و قمه از اراذل و اوباش و ۲۲۱ تیغه چاقو از فروشندگان دوره گرد و دست فروش جمع آوری شد.

وی در پایان کشف ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه و توقیف ۷۷ دستگاه وسایل نقلیه متخلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

برچسب‌ها اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان