Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@11:57:00 GMT

چشم انداز به بیماری های نادر در رادیو

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۹۲۲۵

چشم انداز به بیماری های نادر در رادیو

برنامه چشم انداز که پیگیر مطالبات مردم در حوزه اجرایی شدن قوانین و سییساست های کلان کشوری در حوزه سلامت است، روز دوشنبه 13 تیر ماه به موضوع بیماری های نادر اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ سهیلا باقری، تهیه کننده برنامه چشم انداز در این باره توضیح داد: این برنامه چشم اندازی از دریچه سلامت به آینده است که با هدف بررسی سیاست های کلان حوزه سلامت، قوانین و تصمیم گیری های کلان در حوزه بهداشت و درمان از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت تهیه و روانه آنتن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات مطرح شده در این برنامه بخشی از دغدغه های رادیو سلامت در سیاست گذاری سطح کلان مسئولان در همه ابعاد سلامت، محیط زیست، اقتصاد سلامت و ... است.

وی ادامه داد: برنامه روز دوشنبه 13 تیر ماه به موضوع سند ملی بیماری های نادر اختصاص دارد و ساز و کار اجرای سند مورد بررسی قرار می گیرد. در این باره مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات صحبت خواهد کرد. در این برنامه میزبان تصمیم گیران در سطوح بالای مدیریتی در حوزه بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور خواهیم بود تا پاسخگوی این دغدغه ها بوده و چشم اندازی روشن از آینده به شنوندگان ارائه دهیم.

این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 20 از رادیو سلامت پخش می شود. همچنین مخاطبان برنامه در فضای مجازی هم گزیده هایی از برنامه را می توانند ببینند و بشنوند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت اجتماعی رادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد