Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:42:23 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۹۶۱۰

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

پیام سپیدار در تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۳۳ خود نوشت: افتتاح بزرگترین پروژه کانفکشنری خاورمیانه در شهرستان ساوجبلاغ.

مجتبی عبداللهی نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با حضور رییس جمهور بزرگترین پروژه کانفکشنری (شیرینی و شکلات) خاورمیانه در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به بهره برداری رسید.

رفع تداخلات اراضی گام اساسی در راستای رفع مشکلات حوزه زمین است، مشترکان البرز در مصرف برق صره جویی کنند، راه اندازی دانشگاه جاکع از نیازهای البرز است و مودیان خوش  حساب شهرداری کرج مشمول تخفیف می شوند از دیگر مطالب این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهر ایرانیان نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۴۶ خود به سخنان رییس جمهور در مراسم روز ملی صنعت و معدن پرداخت و نوشت: پیش نویس سند جامع صنعت کشور در حال نهایی شدن است.

رییس جمهور از تهیه پیش نویس سند جامع صنعت کشور پس از تاکید رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: با مشورت کارشناسان، پیش نویس خوبی در این زمینه تهیه شده و در حال گذراندن مراحل نهایی است.

حذف ارز ترجیحی می تواند منجر به کاهش تورم شود، بررسی بسته جدید کنترل اجاره مسکن در هیات دولت، رشد ۲.۲ درصدی نرخ ازدواج در سال گذشته، افزایش عرضه ارز در صرافی ها و وام صندوق توسعه ملی به شرکت های پیشران اقتصاد تعلق می گیرد و قدرت هژمونیک آمریکا با همکاری متحدان اروپایی شکل گرفته از دیگر مطالبی است که این روزنامه در این نسخه خود به آن پرداخته است.

پیام آشنا دیگر روزنامه البرزی در تیتر نخست شماره ۲ هزار و ۸۸ خود به نقل از مدیر عامل آبفای البرز نوشت: البرز در نقطه سر به سر تامین و مصرف آب.

ذوالفقار مهدی زاده مدیر عامل شرکت آبفای استان البرز گفت: هرچند در تامین و توزیع آب به نوعی در مرحله اقتصاد معیشتی و در نقطه سربه سر هستیم ولی امیدواریم با همکاری مردم تابستان را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

نگرانی از افزایش نسبی تست های مثبت کرونا در البرز، تامین امنیت شغلی خبرنگاران مهم ترین مطالبه این قشر است، خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز مهران و مشترکان البرز در مصرف برق صرفه جویی کنند از دیگر عناوین این روزنامه است.

پیام زمان دیگر روزنامه سراسری چاپ البرز در تیتر نخست شماره چهار هزار و ۷۶۳ خود را به این جمله سوالی اختصاص داد و نوشت: سرانجام رته بندی معلمان؟.

در دیدار اعضای فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش، روند اجرایی شدن سند تحول آخرین مراحل ابلاغ آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان و تامین و توزیع نیروی انسانی بررسی شد.

بلاتکلیفی جاماندگان و معترضان دریافت یارانه، تاکید بر امداد رسانی و رسیدگی فوری به زلزله زدگان و یک قدم تا بحران آب از دیگر عناوین این روزنامه است.

آرمان میهن در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۵ خود نوشت: خیزش جدید همه گیری کرونا.

حمید سوری رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با تاکید تزریق دز یادآور واکسن کرونا گفت: روند موارد ابتلا به تست های مثبت کرونا در کشور رو به افزایش است و ممکن است دوباره با خیزش های جدید همه گیری مواجه شویم.

شرایط حذف قرعه کشی خودرو چیست؟، نظارت وزارت راه بر عملکرد مشاوران املاک افزایش می یابد، افتتاح بزرگ ترین کارخانه شیرینی و شکلات خاورمیانه در البرزو حقوق مشمولان قانون کار دستگاه های دولتی اصلاح شد از دیگر عناوین این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرداری کرج مجتبی عبداللهی خاورمیانه استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرداری کرج مجتبی عبداللهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرداری کرج مجتبی عبداللهی خاورمیانه استان البرز تیتر نخست شماره استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه‌های آمریکا با پرچم‌های فلسطین، آمریکا دیگر هژمونی ندارد، سلامت دانش‌آموزان نه مطالبه والدین است و نه مدارس و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ابلاغ برنامه هفتم از تیترهای امروز روزنامه‌های کشورمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت