Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «خندوانه» حضور یک نویسنده و فعال رسانه‌ای انقلابی در این برنامه را در صفحه مجازی‌اش سانسور کرد!

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «خندوانه» شبکه نسیم، 9 تیر میزبان وحید یامین‌پور (نویسنده و فعال رسانه‌ای و معاون وزیر ورزش و جوانان) بود. اما این برنامه برخلاف همیشه از معرفی این مهمان اهل قلم و نویسنده‌اش در صفحه مجازی‌اش خودداری کرد و پس از حضور این مهمان نیز، هیچ تصویر یا ویدئویی از وی را بارگذاری نکرد!

اقدام به سانسور این نویسنده و فعال رسانه‌ای انقلابی توسط برنامه خندوانه در حالی است که این برنامه طی دوران فعالیت خودش، برخی افراد شارلاتان و بی‌اخلاق را به عنوان الگوی کمدی معرفی کرده و موجب چهره شدن آن‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این افراد که مدتی به عنوان اجرا‌کننده طنز حضور پررنگی در خندوانه داشت و از طریق این برنامه شناخته شد و البته خودش هم یک بار در توئیتی از دست داشتنش در خندوانه نوشته بود، مشغول انتشار مطالب مبتذل و ضداخلاقی در فضای مجازی است و اخیرا به عقده‌گشایی علیه حجاب و بانوان محجبه مشغول شده است! مجری و دست‌اندرکاران برنامه «خندوانه» هیچ‌گاه نسبت به معرفی و چهره سازی چنین افرادی عذرخواهی نکردند و حتی توضیحی هم ندادند!

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برنامه خندوانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد شهباز گهرویی گفت: فرآیند انتخاب چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی، چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویداد‌های روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیدا‌ها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می‌شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان بیان مرد: آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب خوزستان روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان