Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: در مرزهای کردستان مشکلی نداریم، بعضا شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای وجود دارد که نیروهای مسلح هم از زمین و هم از هوا مشغول فعالیت هستند و امنیت پایداری در منطقه حاکم است.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سنندج اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که فرصتی شد به سرزمین کردستان بیایم وعرض ارادت و سلام به مردم خونگرم کردستان داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این سفر را سرکشی به نیروهای مسلح، بررسی موضوعات مربوط به نیروهای مسلح، امنیت منطقه و بخصوص مرزهای کردستان و فعالیت‌های نیروهای مسلح در همکاری با دولت و کمک به مردم عنوان کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد: طی جلسات یک ماه بررسی‌های کامل ارکان گوناگون ستاد کل در نیروهای مسلح کردستان بوده است بتوانیم تصمیمات لازم را بگیریم.

سردار باقری اذعان کرد: بحمدالله وضعیت امنیت هم کردستان و هم مرزهای آن فوق‌العاده خوب است و مشکلی نداریم بعضا شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای وجود دارد که نیروهای مسلح هم مرزبانی انتظامی، هم سپاه پاسداران و هم ارتش همه از زمین و هوا مشغول فعالیت هستند و امنیت پایداری در منطقه حاکم است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سرلشکر باقری سنندج خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیروهای مسلح ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار بر منطقه، تا اواسط هفته در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام، پایدار و بدون بارش خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در طی این مدت از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز چهارشنبه به تدریج تا اوایل هفته آینده، با توجه به شرایط فصلی و گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در برخی نواحی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۰ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6089611

دیگر خبرها

  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است