Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی نه تنها آثار منفی در بازار گردشگری بر جای خواهد گذاشت بلکه این پیام را به سایر کشورها می دهد که پول ملی ما ارزشی ندارد.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از اقدام انجمن شرکت های هواپیمایی برای نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی، بیان کرد: از نظر بنده این اقدام بسیار ناپسند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسا این کار از منظر اقتصاد نیز آثار نامطلوبی برای کشور دارد. با این اقدام ما به سایر کشورها این سیگنال را می دهیم که پول ملی ما ارزشی ندارد. ما باید در هر وضعیت اقتصادی از پول ملی خود دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید:
نرخ بلیت هواپیما برای مسافران غیرایرانی دلاری شد!

وی در ادامه اظهار کرد: محاسبه ارزی قیمت بلیط هواپیما برای مسافران خارجی این پیام را در خود دارد که پول ملی ما ارزشی ندارد و برای ارائه خدمات به ما دلار دهید. از سوی دیگر نه تنها این اقدام آثار منفی در جذب گردشگر خارجی خواهد داشت بلکه در بازار گردشگری متقابل نیز طبیعتا برای مسافران ایرانی آثار منفی برجای خواهد گذاشت.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این اقدام مصالح و منافع ملی کشور نیز تحت شعاع قرار می گیرد. انتظار می رود مسئولان وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت جلوی این اقدام را بگیرند. این اقدام تاثیرات منفی هم در حوزه داخلی و هم در حوزه خارج برجای خواهد گذاشت. زمانی که پول ملی ما دلار است چرا باید معاملات ما به دلار صورت بگیرد؟ این امر آثار اقتصادی نامطلوبی نیز به دنبال خواهد داشت و مدیران مربوطه باید هرچه زودتر جلوی این اقدام ناشایست را بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت بلیط هواپیما وزارت راه و شهرسازی هواپیما برای مسافران پول ملی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!

اسبقیان به اخبار تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد

طرفداری | پس از معرفی پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال، امروز (دهم اردیبهشت) اخباری در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس در رسانه ها منتشر شد.

موضوع تغییر نام استقلال، واکنش شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی را در پی داشته است. او در یک گفتگوی تلویزیونی در این خصوص گفت:

این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد