Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@21:22:12 GMT

اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت معابر ناژوان

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۷۵۹

اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت معابر ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در حاشیه شمال و جنوب رودخانه زاینده‌رود در محدوده ناژوان، بیش از ۶۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر در حال اجرا است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسیر دسترسی محلی ناژوان واقع در حاشیه شمال رودخانه و بعضی از کوچه‌ها و معابر خیابان باغ فردوس بنا به درخواست شهروندان در حال مرمت و بازسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هزینه ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت معابر، تصریح کرد: علاوه بر زیرسازی، ترمیم و ساماندهی معابر، بیش از ۸۰۰ تن آسفالت طی سه ماه در این معابر اجرا خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، اجرای فیبر نوری محدوده ناژوان و احداث پارک محلی خیابان جلالان، از دیگر اقدامات در حال اجرای حوزه عمران این مدیریت است.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان ساکن محدوده ناژوان در همراهی با اجرای این پروژه‌ها، افزود: تا پایان تیرماه عملیات اجرایی ساماندهی و روکش این معابر به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 585619

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منطقه گردشگری ناژوان شهرداری اصفهان آسفالت معابر درختکاری ترمیم آسفالت زاینده رود کلانشهر شهر ناژوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهری قم استفاده شد گفت: در سال جاری این عدد به ۲۱۷ هزار تن خواهد رسید.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی، احداث ایستگاه‌های انتقال پسماند به منظور افزایش بهره‌وری حمل‌ونقل پسماند شهری به مرکز دفن و پردازش البرز است.

وی افزود: در این مسیر تصمیم بر آن گرفته شد تا جانمایی این سایت‌ها در چندین نقطه شهر که گرد و غبار و بوی بود وجود نداشته باشد، انجام شود که یکی از آن‌ها در منطقه ۵ است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این سایت تخلیه زباله در مسیر انتهای شهرک قدس به سمت مسجد جمکران جانمایی شد و قرار است قرارداد آن طی دو یا سه ماه آینده به مبلغ ۱۴ میلیارد تکمیل شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهر قم در نظر گرفته شد که برای امسال ۲۱۷ هزار تن پیش بینی اولیه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه برای افزایش این میزان برای حل معضلات روسازی آسفالت در شهر است، گفت: در طول یک ما سپری شده از سال جدید نیز بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت پخش شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ چهل اختران از جمله پروژه‌های ساخت پارکینگ در طول سال ۱۴۰۲ بود که به نتیجه مطلوب رسید، تصریح کرد: همچنین طبقه منفی یک و دو پارکینگ بازار کهنه نیز به اتمام رسیده است تا با طراحی طبقه همکف عملیات جدید آغاز شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: در حوزه طراحی پروژه عمرانی، طراحی اتصال بلوار گمرک و ۵۵ متری به کمربندی امام علی (ع) انجام شده است، از سوی دیگر طراحی بلوار آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی با چند تقاطع در دست اقدام است و طراحی روش‌های اتصال محور جمهوری به بلوار یادگار امام نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: این پروژه غیرهمسطح است، یکی از لوله آب‌های اصلی شهر قم از این منطقه می‌گذرد و دکل‌های ۲۳۰ ولت به بالا در این منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 748844

دیگر خبرها

  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود