Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان دارد سران بایرن مونیخ پس ار خروج روبرت لواندوفسکی، نسبت به جذب کریستیانو رونالدو تغییر موضع بدهند

روز پیش اخباری منتشر شدند که کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد درخواست جدایی داده است و از بایرن مونیخ نیز به عنوان یکی از مقصد‌های احتمالی این ستاره پرتغالی نام برده شد.

طرفداری | اما قبل‌تر نیز هنگامی که اخبار مربوط به این دو داغ شده بود، رسانه‌های نزدیک به تیم آلمانی و حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن این اخبار را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال به گزارش فابریتزیو رومانو، آخرین تماس بین بایرن مونیخ و ژرژ مندس مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، به 7 تا 10 روز پیش باز می‌گردد. در این گفت و گو‌ها سران بایرن به مندس اعلام کرد که تمایلی به جذب یک بازیکن 37 ساله ندارند. اما اکنون احتمال دارد که اوضاع تغییر کند. باید ببینم که اگر روبرت لواندوفسکی به بارسلونا برود، چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بیش‌تر بخوانید:

دست رد بایرن مونیخ به سینه کریستیانو رونالدو و نمایندگانش

اصرار کریستیانو رونالدو به جدایی از منچستریونایتد؛ چلسی، بایرن مونیخ و ناپولی علاقه‌مند به او

 

اخبار داغ 

اولین حضور سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس / عکس بهترین خط دفاع تاریخ لیگ در آستانه فروپاشی! بزرگترین قراردادهای اسپانسرینگ روی پیراهن در بین باشگاه های اروپایی؛ رئال مادرید در صدر رقابت فرنکی دی یونگ و ارلینگ هالند بر سر خانه سولسشر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی با النصر در دیدار برابر الخلیج، پیامی برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایسنا، النصر در ادامه هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

رونالدو بعد از بازی پیامی کوتاه را منتشر کرد و نوشت: از پیروزی خوشحالم. باید این راه را ادامه دهیم.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد. رونالدو در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته است و با زدن ۲۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. نفر دوم در جدول بهترین گلزنان عبدالرزاق حمدالله است که ۲۲ گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به‌راحتی عنوان آقای گلی را به دست آورد.

النصر با بردن الخلیج جایگاه دومش را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می‌رسد الهلال قهرمانی خود را در یکی - دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • کمک بایرن به کین
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ