Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:49:46 GMT

زلزله هرمزگان، تلنگری جدی برای مسئولان شهری تبریز

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۸۶۸

زلزله هرمزگان، تلنگری جدی برای مسئولان شهری تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: زلزله‌ای که روز گذشته در هرمزگان رخ داد، تلنگری جدی برای مسئولان شهری تبریز بود تا در خصوص ایمن سازی اقدامات جدی اتخاذ شود.

حجت الاسلام رسول برگی روز یکشنبه در هشتادمین جلسه علنی ضمن تبریک روز قلم به اهالی قلم، اظهار کرد: قلم در زندگی بشر بسیار پر اهمیت بوده تاجایی که در قرآن کریم به قلم و آنچه می نویسد، سوگند یاد شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت قلم و نگارش آنگونه است که تا ابد باقی است.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده زلزله هرمزگان، بیان کرد: زلزله‌ای که روز گذشته در هرمزگان رخ داد، تلنگری جدی برای مسئولان شهری تبریز بود تا در خصوص ایمن سازی اقدامات جدی اتخاذ شود. همه باید دست در دست هم دهیم تا از این خطر جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ خود حوادث مختلفی را تجربه کرده است و این ایامی که در آن قرار داریم یعنی از ۶ تا ۱۲ تیر، ایران اسلامی دستخوش حوادث مختلفی بوده است. ترور رهبری معظم انقلاب در شش تیر، شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰، شهادت امام جمعه شهر یزد و یار دیرین امام (ره) شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) ۱۱ تیر در نماز جمعه و همچنین شهادت هموطنان در هواپیمای مسافربری که توسط ناو آمریکایی به شهادت رسیدند از جمله مواردی است که سبب شد این هفته را به نام حقوق بشر آمریکایی معرفی کنند.

به گزارش ایسنا، برگی در بخش دیگری از سخنانش، یادآور شد: روز علامه امینی را در پیش رو داریم که ایشان بیش از نیمی از عمر خود را صرف نوشتن ۴۰ جلد کتاب برای اثبات حقانیت امیرالمومنین(ع) کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!