Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی نه تنها آثار منفی در بازار گردشگری بر جای خواهد گذاشت بلکه این پیام را به سایر کشورها می دهد که پول ملی ما ارزشی ندارد.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایران اکونومیست با انتقاد از اقدام انجمن شرکت های هواپیمایی برای نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی، بیان کرد: از نظر بنده این اقدام بسیار ناپسند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسا این کار از منظر اقتصاد نیز آثار نامطلوبی برای کشور دارد. با این اقدام ما به سایر کشورها این سیگنال را می دهیم که پول ملی ما ارزشی ندارد. ما باید در هر وضعیت اقتصادی از پول ملی خود دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید:
نرخ بلیت هواپیما برای مسافران غیرایرانی دلاری شد!

وی در ادامه اظهار کرد: محاسبه ارزی قیمت بلیط هواپیما برای مسافران خارجی این پیام را در خود دارد که پول ملی ما ارزشی ندارد و برای ارائه خدمات به ما دلار دهید. از سوی دیگر نه تنها این اقدام آثار منفی در جذب گردشگر خارجی خواهد داشت بلکه در بازار گردشگری متقابل نیز طبیعتا برای مسافران ایرانی آثار منفی برجای خواهد گذاشت.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این اقدام مصالح و منافع ملی کشور نیز تحت شعاع قرار می گیرد. انتظار می رود مسئولان وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت جلوی این اقدام را بگیرند. این اقدام تاثیرات منفی هم در حوزه داخلی و هم در حوزه خارج برجای خواهد گذاشت. زمانی که پول ملی ما دلار است چرا باید معاملات ما به دلار صورت بگیرد؟ این امر آثار اقتصادی نامطلوبی نیز به دنبال خواهد داشت و مدیران مربوطه باید هرچه زودتر جلوی این اقدام ناشایست را بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی هواپیما برای مسافران پول ملی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی

شما شهروندان عزیز در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

عدم پیشرفت مسکن ملی متقاضیان بجنورد را در نیمه راه گذاشت

تنکابنی‌ها در انتظار دریافت کلید طلایی مسکن ملی

روند کند ساخت مسکن ملی متقاضیان سیرجانی را گلایه‌مند کرد

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، در لینک زیر مشاهده کنید.

ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است

ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی