Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: توزیع عادلانه آب شرب و مصارف بهداشتی نباید نادیده گرفته شود چرا که حق همه اهالی استان بهره‌مندی از نعمت خدادادی است که باید مورد توجه باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در دیدار با کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اظهار داشت: تخصص و روحیه جهادی در حوزه شرکت آب و فاضلاب اقدامات رضایت‌بخشی را رقم می‌زند که در این زمینه انتظار داریم این موضوع مورد توجه واقع شود تا دغدغه کمتر در تامین آب و حل مشکلات فاضلاب باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مصرف بی‌رویه و رعایت مسائل بهداشتی از چالش‌هایی است که نیازمند تدابیر ویژه و روحیه جهادی نیروی آب و فاضلاب هستیم و در این زمینه توزیع عادلانه آب شرب و مصارف بهداشتی نباید نادیده گرفته شود چرا که حق همه اهالی استان بهره‌مندی از نعمت خدادادی است که باید مورد توجه باشد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: بهترین راه شکرگزاری از نعمت خداوند صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب است که باید شهروندان با توجه به امر صرفه‌جویی از آب پایدار بهره‌مند شوند که در این زمینه سپاه و بسیج ورود به اجرای طرح‌های توسعه آبرسانی در روستاها را رقم زده است.

عاملی اظهار کرد: 754 روستای استان کار محوری را در این حوزه آغاز کرده و امیدواریم این حرکت‌ها با قوت ادامه پیدا کند و در این زمینه تغییر شیوه و الگوی زندگی مردم متناسب با کم‌آبی و شرایط خشکسالی تغییر یابد تا بتوانیم با بهره گیری از ابزارها و تکنولوژی‌های به روز مدیریت صحیح آب را انجام دهیم.

نیمی از ظرفیت سدهای کشور خالی است/ ذخایر آبی سدها به 25میلیارد مترمکعب رسیدمدرس خیابانی: حق‌آبه هیرمند پیگیری خواهد شد/ تنش آبی زاهدان به حداقل می‌رسد35 میلیارد تومان اعتبار آبرسانی به مناطق عشایری خراسان جنوبی اختصاص یافت

وی تصریح کرد: تناسب پیشرفت‌های جهانی با ابزارها و تکنولوژی‌های به روز در زندگی با هدف مصرف درست آب در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا مصرف درست آب را به عنوان یک حرکت مناسب مد نظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: تامین آب شرب سالم و بهداشتی حاصل تلاش‌های کارکنان این مجموعه است که در این شرایط خشکسالی نسبت به تامین آب شهرها و روستاها تلاش کرده‌اند و اهتمام جدی در این حوزه را مبنای کار قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: آبرسانی با تانکر با ارائه راهکارهای اساسی به صورت مناسب و اساسی در نظر گرفته شده و به همین منظور درصدد هستیم با خدمات ارائه شده نارضایتی‌های عمومی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد