Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا وثوق نیا گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی، گواهی استاندارد جایگاه معلم (واقع در بلوار معلم) پس از رفع آیتم‌های شانزده‌گانه فوق بحرانی اداره استاندارد دریافت شد.

هر ساله جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به منظور همخوانی با قوانین جدید استاندارد توسط بازرسان اداره کل استاندارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و سازمان تاکسیرانی موظف است نسبت به رفع ایرادات سیستم ایمنی این جایگاه‌ها و همخوانی آن‌ها با قوانین و مقررات استاندارد اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از بازدید بازرسان سازمان ملی استاندارد از جایگاه سی ان جی معلم و دریافت گزارش این بازرسان، نسبت به رفع ایرادات نازل ها، دیسپنسرها، شلنگ ها، سیستم ایمنی و نشتی‌های بسیار جزئی در این جایگاه اقدام و گواهی استاندارد آن برای سال ۱۴۰۱ دریافت شد.

 با دریافت گواهی استاندارد جایگاه سی ان جی معلم در سال ۱۴۰۱ دریافت گواهی استاندارد دیگر جایگاه‌ها در موعد مقرر در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی قزوین جایگاه سی ان جی گواهی استاندارد سازمان تاکسیرانی گواهی استاندارد جایگاه ها سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است