Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@19:52:32 GMT

سرمربی تیم ملی هندبال: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۳۴۲

سرمربی تیم ملی هندبال: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در مورد قرعه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: حریفان بسیار قدرتمندی در گروهمان داریم، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کنیم.

وی افزود: اسپانیا تیم اصلی و به نوعی گل سرسبد گروه ما به شمار می‌رود، مونته‌نگرو تیم ملی فوق‌العاده‌ای دارد و سورپرایز بزرگ آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود و شیلی هم در ادوار مختلف مسابقات جهانی حضور داشته است، اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف تیم‌های حریف می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار به صعود از گروه است نیز گفت: کار بسیار دشواری است اما نشدنی نیست.

وویوویچ در‌ پایان در مورد مصاف با تیم ملی کشورش (مونته‌نگرو) نیز گفت: من ناراحتم که مقابل مونته‌نگرو مصاف می‌کنم اما نباید فراموش کرد که این ورزش است.

پس از قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم گروه شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از 12 تا 29 ژانویه 2023 (22 دی لغایت 9 بهمن 1401 ) به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هندبال قهرمانی جهان مونته نگرو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم

 سرمربی پرتغالی النصر پس از پیروزی برابر الخلیج با کنایه درباره تاریخ برگزاری فینال جام حذفی عربستان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد