Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:47:38 GMT

مشکل «کاوه رضایی» برای حضور در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۷۹۰

مشکل «کاوه رضایی» برای حضور در استقلال

به گزارش ایران آنلاین،مهاجم اسبق آبی‌پوشان در صورتی می‌تواند فصل آینده پیراهن این تیم را به تن کند که موفق به گذراندن تست‌های پزشکی باشگاه شود.

کاوه رضایی یکی از مهاجمان مورد نظر باشگاه استقلال تهران برای حضور در لیگ بیست و دوم است مهاجمی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه داد. وی یکی از بازیکنانی بود که در زمان علیرضا منصوریان به استقلال آمد و در نهایت نیز موفق به گلزنی در دربی نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور رضایی در استقلال کوتاه مدت بود و وی بعد از یک فصل از استقلال و به شارلروا بلژیک پیوست.

رضایی در ۴۳ بازی ۱۹ گل برای تیم بلژیکی به‌ثمر رساند تا مورد توجه تیم‌های بزرگ فوتبال این کشور قرار گیرد و در نهایت به تیم بروژ در لیگ این کشور رفت. رضایی فصل ناامید کننده‌ای با یکی از تیم‌های بزرگ بلژیک داشت و  به صورت قرضی  به شارلروا بازگشت.

او در نهایت به تیم ادهورلی در لیگ بلژیک رفت. کاوه رضایی در ۱۳ بازی برای ادهورلی نتوانست گلی را به ثمر رساند و عمدتا مصدوم بود مصدومیتی که اکنون یکی از موانع بازگشت وی به جمع آبی‌پوشان است.

گفته می شود با وجود آنکه توافقات اولیه باشگاه استقلال با کاوه رضایی انجام شده اما ترس از مصدوم بودن این مهاجم مانع اعلام رسمی قرارداد این بازیکن شده است لذا مدیران باشگاه شرط نهایی شدن قرارداد رضایی را حضور موفق در تست‌های پزشکی اعلام کردند.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مربی سابق استقلال اعتقاد دارد که تیم ریکاردو ساپینتو فوتبال چشم‌نوازی ارائه می‌کرد اما ضعف‌هایی در خط دفاعی داشت اما جواد نکونام توانسته ضعف های این تیم را برطرف کرده و استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده است.

خسرو حیدری در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: ما در زمان ساپینتو خیلی خوب بازی می‌کردیم و همه تیم‌ها را زمین‌گیر می‌کردیم ولی مشکل دفاعی داشتیم و در برخی مسابقات راحت گل دریافت می‌کردیم، حالا جواد نکونام این مشکل را حل کرده است، می‌گویند نکونام دفاعی بازی می‌کند اما مورینیو هم خیلی مواقع تیم‌اش دفاعی بازی‌ می‌کرد و حتی در رم هم با فوتبال دفاعی توانست جام بیاورد، نتیجه کار خیلی مهم است مخصوصا در فوتبال ایران، فرهاد مجیدی همیشه دوست داشت تیم‌اش را هجومی به زمین بفرستند ولی راحت گل می‌خورد، زمانی که گابریل پین را به تیم اضافه کرد این ضعف برطرف شد و استقلال سخت گل می‌خورد و روی تک موقعیت ها به گل می‌رسید و در سال قهرمانی خیلی مسابقات را یک بر صفر برد، حتی زمان برانکو هم پرسپولیس خیلی از مسابقات را یک بر صفر می‌برد.

ویدئو: 330799

حیدری ادامه داد: تیم استقلال و پرسپولیس موقعیت برایش ایجاد می‌شود، پرسپولیس لوکادیا و استقلال تیام را داشت که موقعیت ایجاد می‌شد گل می‌زدند، به هرحال این تیم ها برایشان موقعیت ایجاد می‌شود، نکونام مشکل دفاعی استقلال را حل کرده و این گل نخوردن به تیم شخصیت قهرمانی می‌بخشد، زمانی که در شهرستان به میدان می‌روید و چند گل دریافت کنید شخصیت تیم پایین می‌آید و نتوانستند قهرمان شوند، در سالی که تیم فرهاد مجیدی قهرمان شد پرسپولیس در آبادان چند گل دریافت کرد، برانکو این مشکل را در پرسپولیس حل کرده بود.

حیدری در صحبت‌هایش اشاره کرد: گل‌نخوردن خیلی مهم است به خصوص در فوتبال ایران که تیم فرهاد مجیدی و برانکو با همین رویکرد به قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد