Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان گفت: ظرفیت پالایش نفت خام در شرکت پالایش نفت اصفهان از ۲۰۰ هزار به ۳۷۵ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

به گزارش شانا به نقل از صدا و سیمای مرکز اصفهان، محسن قدیری در بازدید رییس هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از بخش‌های مختلف این شرکت، توسعه پایدار و متوازن را مهمترین رویکرد این شرکت دانست و گفت: پالایشگاه نفت اصفهان ۲۵ درصد فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبدیل شرکت پالایش نفت به هلدینگ موفق پتروپالایش با تحقق بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه تا افق ۱۴۰۵ دیگر برنامه راهبردی پالایشگاه است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان با اشاره به بالارفتن ضریب پیچیدگی با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حال اجرا گفت: این شرکت به‌عنوان تامین کننده خوراک پنج شرکت بزرگ تولیدی نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

محسن خدابخشی، رئیس هیئت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار هم در این بازدید با اشاره به این که پالایشگاه اصفهان ۵۰ میلیون سهامدار دارد، گفت: ارزش افزوده و زنجیره ارزش این سهام در راهبردهای پیش رو و گام‌های آینده در پالایشگاه اصفهان به خوبی تبیین شده است.

وی با بیان اینکه مشکل برق و آب و انرژی موضوعی است که بسیاری از صنایع با آن روبه‌رو هستند و نیازمند مدیریت است، اعتماد به متخصصان داخلی درحوزه تولید کاتالیست‌ها و بازگشت سرمایه و بی‌نیازی کشور از واردات بعضی از قطعات پالایشگاهی را در این شرکت قابل تحسین دانست.

بر پایه این گزارش، وکیوم باتوم، نفت سفید ویژه، نفتا، پلاتفرمیت و روغن خام از جمله محصولات ویژه‌ای است که خوراک شرکت‌های پالایش نفت، صنایع شیمیایی ایران، پتروشیمی اراک، پتروشیمی اصفهان و نفت سپاهان را تشکیل می‌دهد.

منبع: شانا

کلیدواژه: پالایشگاه نفت اصفهان ظرفیت پالایشی مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان پالایشگاه نفت اصفهان پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ولی جهانی گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون، هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف به گیلان وارد شدند و از اماکن تفریحی، طبیعی و تاریخی استان دیدن کردند.

وی از افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشترین سفر گردشگران خارجی به استان را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: تخت‌های واحد‌های اقامتی گیلان در طول سفر‌های نوروزی امسال ۱۰۰ درصد استفاده شد که این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از سفر به گیلان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از حدود ۲ سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور قرار گرفته است، اضافه کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت بنا‌های تاریخی و برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال در افزایش سفر گردشگران به گیلان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان