Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی روز یکشنبه در دیدار مدیرعامل بانک صادرات ایران با وی، اظهار داشت: مدیریت استان به دنبال این است که روند پشتیبانی‌ها از حوزه‌های تولید و اقتصادی استان را تسهیل کند؛ باید مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را که در حوزه کارگروه تسهیل و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان وجود دارد، رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان افزود: بعضی مشکلات واحدهای تولیدی استان درزمینهٔ سرمایه ثابت است و تعدادی از آن‌ها هم از گذشته پیگیر دریافت خدمات و تسهیلات بودند که بتوانند واحدهای خود را توسعه دهند و گرفتاری‌هایی در این زمینه داشتند که این مسائل در جلسه امروز مطرح شد. 

مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در این دیدار گفت:استان اصفهان به‌عنوان یکی از استان‌های شاخص در حوزه صنعت است و باید مدیران ارشدی بانکی در استان‌ها حضور پیدا کنند و نشست‌هایی را با مسوولان استان‌ها برگزار کنند.

‌سید ضیا ایمانی افزود: مدیران ارشد بانکی باید با حضور در استان‌ها مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی کنند و شبکه بانکی هم به‌تناسب توان و با توجه به شرایط نقدینگی و اعتباری تا حد توان در حل معضلات واحدهای تولیدی و به‌ویژه واحدهای تولیدی که در شرایط سخت کرونا با مشکل مواجه شدند، پیشگام است.

وی ادامه داد:  بانک‌ها به‌عنوان یکی از چرخه‌های اصلی در بخش تولید محسوب می‌شوند و این وظیفه را احساس می‌کنیم که تا حد امکان نسبت به حل مسائل و مشکلات و مسائل نقدینگی اقدام کنیم.

ایمانی با اشاره به اینکه بانک‌ها نقدینگی و سرمایه ثابت برای ایجاد واحدهای تولیدی را تأمین می‌کنند اظهار داشت: در نظر داریم که در راستای مانع زدایی از تولید، با پرداخت تسهیلات و روان‌تر کردن اعطای تسهیلات روند خدمات‌رسانی به واحدهای تولیدی را  سرعت ببخشیم.

ایمانی افزود: بیشتر مشکلات در زمان حاضر نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است که این مشکلات موردبررسی قرار گرفت و تصمیم بر این است که در کمترین زمان ممکن و دستکم در حوزه سرمایه در گردش بتوانیم این‌ها را تسریع کنیم تا واحدها بتوانند سروسامانی پیدا کنند.

برچسب‌ها رونق تولید بانک صادرات ایران اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید بانک صادرات ایران اصفهان رونق تولید بانک صادرات ایران اصفهان استانداری اصفهان واحدهای تولیدی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان