Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: راه نجات تهران قانون جامع مدیریت پایتخت است و اگر قرار است کاری از مدیریت شهری ششم باقی بماند این قانون جامع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر پس از استماع گزارش شهردار تهران با تأکید بر اینکه بر اساس بیانیه گام دوم، جوانان زمینه ساز تحول هستند، اظهار کرد: یکی از راهبردهای شهردار تفاهم نامه ها و قرارگاه هاست که اقدام خوب و اما کوتاه مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه نجات تهران قانون جامع مدیریت پایتخت است و اگر قرار است کاری از مدیریت شهری ششم باقی بماند این قانون جامع خواهد بود.

وی تأکید کرد: اداره پایتخت نیازمند قانون ویژه است و تأکید می کنم این موضوع را در دستور کار قرار دهید و از توان مجلس شورای اسلامی استفاده شود. اگر منتظر قانون مدیریت یکپارچه نشسته ایم به دلیل مسائل قانونی در شرایط فعلی به نتیجه نخواهد رسید.

اقراریان با اشاره به مشکلات جنوب شهر تهران، خاطرنشان کرد: مادامی که نتوانید تصویری از زندگی در جنوب شهر تهران ارائه دهید نمی توانید از این ظرفیت برای تحول شهر استفاده کنید.

وی افزود: امروز اگر نتوانیم مشارکت دستگاه های دیگر را به صورت قانونمند و نه با مشارکت التماسی جذب کنیم نمی توانیم به نتیجه برسیم. پایتخت بودن تهران به بلای جان این شهر تبدیل شده که با اصلاح قوانین، این مسئله حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تفاهم نامه مدیریت شهری قانون جامع شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

‌به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6096750

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت