Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@09:36:42 GMT

ضرورت مشارکت بخش خصوصی در اقدامات شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۶۸۷

ضرورت مشارکت بخش خصوصی در اقدامات شهرداری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی در اقدامات شهرداری تأکید کرد و گفت: مشارکت بخش خصوصی چه در داخل و چه از خارج غیرممکن هایی را که برخی در ذهن دارند ممکن می کند؛ لذا توجه به همایش فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد بسترهای مناسب برای حضور بخش خصوصی برای شهر مثمر ثمر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، احمد صادقی پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورای شهر تهران گفت: بازخورد کارهای بزرگ در دراز مدت خود را نشان می دهد و درخواست دارم گزارش پیشرفت این اقدامات به شورا و مردم در مقاطع مختلف داده شود تا شهروندان طعم شیرین تحولات در شهر تهران را بچشند و نکته بسیار مهم بحث برگزاری همایش فرصت های سرمایه گزاری در شهر تهران بوده که قرار است با مشارکت بخش خصوصی از داخل و  خارج برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی اظهار کرد: اتفاق بزرگی در حال انجام است و شهد شیرین این اقدامات را نباید با سیاه نمایی ها و عنوان آرزو دانستن و تاکید بر عدم تحقق آن تلخ کرد و  یکی از اقداماتی که می‌تواند در اجرای کارهایی که همه فکر می کنند انجام نمی شود به کار آید، مشارکت بخش خصوصی است و امیدواریم توجهات لازم به این امر بشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران مشارکت بخش خصوصی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • جمع شدن بساط سگ گردانی مطالبه مردم رامسر است
  • ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی
  • مجارستان: در ماموریت ناتو در اوکراین مشارکت نخواهیم کرد
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • تلاش نفوذی ها برای خروج راه آهن از ریل توسعه و مشارکت مردمی
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲