Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کاکایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تکواندو کاران نونهالان تکاب در این دوره از مسابقات ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و پنج مدال برنز کسب کردند و بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی استان ایستادند.

وی اظهار کرد: همچنین تیم کاراته پسران تکاب در پنج رده سنی در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی شرکت کرد و مقام سوم تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان تکاب ادامه داد: تیم کاراته دختران این شهرستان نیز با کسب ۱۷ مدال و دست یافتن به رتبه‌های اول تا سوم انفرادی در رده چهرم تیمی مسابقات کاراته قهرمانی دختران آذربایجان غربی ایستاد.

کاکایی اضافه کرد: دختران کاراته کای تکاب در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۱۰ برنز شدند.

وی یادآور شد: اسلام صفایی از تکواندوکاران پیشکسوت تکاب نیز در مسابقات آزاد قهرمانی باشگاه‌های آذربایجان غربی به عنوان داور حضور داشت.

مسابقات قرمانی تکواندو و کاراته دختران و پسران آذربایجان غربی به مدت ۲ روز به میزبانی ارومیه برگزار شد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیش از ۳ هزار ورزشکار در قالب ۲۵ هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می‌کنند و ورزشکاران تکاب در رشته‌های رزمی همواره در مسابقات استانی و ملی موفق به کسب رتبه‌های برتر می‌شوند.

برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو تکاب آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های رزمی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو تکاب آذربایجان غربی لیگ برتر تکواندو تکاب آذربایجان غربی فدراسیون ورزش های رزمی کاراته آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد