Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق که اخیرا با این تیم عنوان نایب قهرمانی جام کشورهای عربی را بدست آورد در گفت و گویی از گزینه بودن کارلوس کی روش و مهدی مهدوی کیا برای هدایت تیم ملی فوتبال عراق خبر داد.

در همین رابطه خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس برای جویا شدن از واقعیت ماجرا به سراغ یکی مسئولان فدراسیون فوتبال عراق رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد عماد» مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال عراق در پاسخ به این سوال که کارلوس کی روش تا چه اندازه به نیمکت این نیم نزدیک شده اظهار داشت: همیشه این شایعات مطرح است. از زمانی که کارلوس کی روش به تیم ملی مصر نرفته بود فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی پیشنهادی به این مربی ارسال کرد ولی کی روش پاسخی به این پیشنهاد فدراسیون عراق نداد.

وی افزود: ما به عنوان منبع رسمی اطلاع رسانی از فدراسیون فوتبال عراق تاکید می کنیم هیچ چیز به صورت 100 درصد در زمینه کارلوس کی روش و حضورش در تیم ملی عراق وجود ندارد. اخبار مطرح شده در حد گمانی زنی های رسانه ای است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق ادامه داد: از طرف دیگر باید به شما اطلاع بدهم که فدراسیون فوتبال عراق در این فکر است که سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید از یک کشور باشند تا هماهنگی خوبی بین دو تیم صورت بگیرد. در همین رابطه فدراسیون فوتبال با گزینه هایی از مدرسه فوتبال پرتغالی و اسپانیایی تماس هایی داشته است و کارلوس کی روش هم جزو مدارس پرتغالی به شمار می آید ولی نمی توانم به صورت رسمی مذاکره با کی روش را تایید کنم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق در زمینه گزینه بودن مهدی مهدوی کیا هم این طور واکنش نشان داد: نه اصلا این خبر صحت ندارد. پیش از این گفتم فدراسیون فوتبال به دنبال مربیانی از مدرسه فوتبال آمریکای جنوبی و اروپا است. مطرح شدن نام مهدوی کیا در کنار تیم ملی تنها شایعه رسانه ها است. به نظرم موفقیت کادرفنی ایرانی تیم ملی فوتسال مردان و بانوان عراق باعث مطرح شدن چنین شایعاتی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا کارلوس کی روش واکنش فدراسیون فوتبال عراق فدراسیون فوتبال عراق کارلوس کی روش مهدوی کیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال