Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز یکشنبه در دیدار با کارکنان دادگستری خراسان شمالی، اظهار داشت: شهید بهشتی از نیروهای انقلابی است که نقش موثری هم در تدوین قانون اساسی و هم در حفظ ارزش های اسلامی داشت.

وی افزود: این شهید بزرگوار یکی از الگو های مهم در خدمت بود که با نظم و انضباط و جدیت به مشکلات مردم رسیدگی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نوری، آینده نگری و برنامه ریزی از ویژگی های بارز شهید بهشتی دانست و گفت: آینده نگری این شهید موجب شده است که امروز پس از گذشت چهار دهه، برای حل بعضی مشکلات به قانون اساسی مراجعه شود.

وی با بیان اینکه جایگاه قوه قضائیه در نظام اسلامی بسیار والا است، گفت: مسوولیت سنگینی برعهده این نهاد است و همه کسانی که در این قوه کار می کنند با همان آرمان شهید بهشتی، مسوولیت صیانت از حقوق همه ملت را باید به نحو مطلوب انجام دهند.

 امام جمعه بجنورد افزود: در واقع این نهاد همواره پناهگاه مردمی و تضمین کننده سلامت جامعه و ادارات و بازوی توانمند نظام اسلامی است.

وی یادآور شد: در این میان همه دستگاه های اجرایی نیز باید با دستگاه قضایی برای ایجاد امنیت، آرامش و رضایتمندی مردم همکاری و هم افزایی داشته باشند تا مردم احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی دانشگاه شهید بهشتی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی دانشگاه شهید بهشتی بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی دانشگاه شهید بهشتی قوه قضاییه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود