Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، مهلت ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی جمهوری اسلامی ایران در در ۱۲ رشته حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جز قرآن کریم، حفظ ۱۰ جز قرآن کریم، حفظ ۵ جز قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه که از ۲۱ اردیبهشت سال جاری آغاز شده بود، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مجموع ۴۴ هزار و ۱۳۸ نفر در این ۱۲ رشته در سراسر کشور ثبت نام کردند که بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان مربوط به استان خراسان رضوی به میزان ۵۱۶۲ نفر است.

مرحله داوری رشته‌های آوایی قرآن در مرحله مقدماتی از ۲۱ الی ۲۶ آبان به میزبانی کرمانشاه، مرحله نهایی رشته‌های نغمات دینی از ۲۰ الی ۲۴ آذر به میزبانی قزوین، مرحله نهایی رشته‌های معارفی از ۳ الی ۵ دی به میزبانی قم و مرحله نهایی رشته‌های آوایی قرآنی از ۲۷ دی تا اول بهمن به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات قرآن کریم اتمام مهلت ثبت نام قرآن کریم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات دوچرخه سواری گلبهار گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی بوده که در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان نیز ثبت شده است.

مجتبی گلمکانی  افزود: چند کشور آسیایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح دو چرخه سواری، استعداد یابی  و معرفی برای حضور در کلاس جهانی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

گلمکانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی