Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:43:37 GMT

نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۸۸۸

نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» برگزار می‌شود

ایسنا/البرز مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» با محوریت نقش فناوری­‌های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی مهرماه امسال برگزار می‌شود.

محسن پورگلیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر دارند در راستای اجرایی نمودن شعار سال ۱۴۰۱(تولید؛ دانش­ بنیان، اشتغال ­آفرین) و بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیر نظام تامین فضا، تجهیزات و فناوری، «نخستین رویداد ملی مدارس آینده» با محوریت نقش فناوری­‌های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی را در مهر ماه سال جاری برگزار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این رویداد در دو بخش «محیط کالبدی فضاهای آموزشی» و «تجهیزات و فناوری‌­های آموزشی(نرم افزار / سخت افزار) در مدارس آینده» و با مشارکت شرکت­‌ها و موسسات دانش بنیان، شرکت‌­های مهندسین مشاور، محققان و صاحبان ایده و مراکز تحقیقاتی آموزشی و با هدف شناسایی فناوری و دانش روز ساخت فضاهای آموزشی و در جهت حمایت از طرح های برگزیده و اجرای طرح های منتخب رویداد در مدارس برگزار می‌شود.

 این مسئول ادامه داد: هر کدام از شرکت کنندگان می‌توانند در محورهای هفتگانه که در فراخوان رویداد ذکر شده است، بدون محدودیت در تعداد محورهای انتخابی شرکت کنند.

پورگلیان ابراز کرد: شرکت‌ در قالب تیم‌های حقیقی حداکثر ۵ نفره یا حقوقی صورت خواهد پذیرفت و در صورت تایید کمیته داوران در خصوص عملیاتی و اجرایی بودن طرح امکان نمایش طرح ها در نمایشگاه فن­ بازار وجود خواهد داشت.

وی گفت: ثبت نام و شرکت در رویداد، به صورت اینترنتی و با تکمیل فرم ثبت نام، از طریق مراجعه به تارنمای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به آدرس https://dres.ir و یا تارنمای رویداد https://future.dres.ir تا پایان مرداد ماه سال جاری امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی فضاهای آموزشی مدارس آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم

 سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود