Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنادر ودریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از تخلیه و بارگیری بیش از 53 هزار تُن کالا در بندر جاسک در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت نیز ۱۲ هزار تن کالا در بندر سیریک تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، "حمیدرضا محمدحسینی تختی" با بیان اینکه جاسک به عنوان قلب تجارت مکران به عنوان یک بندر بین المللی در آینده نقش تعیین کننده ای در معادلات و همچنین مبادلات کالایی خواهد داشت، افزود: سرمایه گذاری بنادر و دریانوردی در این بندر، حیاتی و ما بنا به وظایفی که داریم زمینه توسعه بیش از پیش آن را فراهم خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها نیز در بندر  جاسک نشان دهنده نقش ویژه آن در مبادلات بین المللی است.

مدیر بنادر ودریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه جاسک به دلیل فاصله اندک با کشور عمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

محمدحسینی در ادامه به عملیات تخلیه و بارگیری در بندر تیاب و سیریک اشاره کرد و گفت: در مدت زمان سه ماهه سال جاری 12 هزار و ۲۹۲  تن عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر  به ثبت رسید که رشدی 316 درصدی  را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی همچنین از رشد 186 درصدی عملیات  تخلیه و بارگیری در بندر تیاب خبر داد و گفت: در سه ماه نخست سال جاری ۴ هزار و ۵۹۸ تن کالا در این بندر جابجا شده است.

مدیر بنادر ودریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان به حمل و نقل مسافری داخلی از طریق بنادر شهید حقانی و هرمز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد، 760 هزار نفر مسافر به وسیله شناورهای مسافری از بندر شهید حقانی جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد نشان می دهد.

محمدحسینی با اشاره به جابجایی مسافر از طریق بندر هرمز تصریح کرد: جابجایی مسافر در این بندر با ثبت آمار 290 هزار نفری رشد 147 درصدی نسبت به سه ماهه نخست سال قبل داشته است.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کالا سیریک شرق جاسک برنا هرمزگان تخلیه و بارگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان هرمزگان و شهرستان جاسک، پس از حضور در نشست با مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت این شهرستان، در آئین افتتاح دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک حضور یافت و این مرکز را افتتاح کرد.

پورخاقان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این دادسرا را هدف صیانت از نیروهای مسلح و تسریع در کارهای مردم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: قوه قضاییه در راستای شعار سال به دنبال آن است که موانع موجود در راستای ایجاد اشتغال را رفع کند، همچنین از سرمایه‌گذاران در حوزه اشتغال حمایت می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: این سازمان با آن دسته از قاچاقچیانی که قصد دارند اشتغال مردمان روستاها را با مشکل مواجه کند برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق