Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق پرسپولیس شرایط نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان مربی را ندارد

سازمان لیگ برای سیدجلال حسینی کارت مربیگری صادر نخواهد کرد.

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی که چند روز قبل از دنیای فوتبال رسما خداحافظی کرد، روز گذشته همزمان با شروع تمرینات پرسپولیس در تمرین این تیم شرکت کرد تا به عنوان مربی کار خود را در این تیم شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره به رسانه طرفداری گفت:

حداقل شرط حضور یک مربی روی نیمکت داشتن مدرک B مربیگری است که سیدجلال حسینی هنوز این مدرک را ندارد.

این عضو کمیته نقل و انتقالات در پایان گفت:

در سال های گذشته مهدی رحمتی و مهرزاد معدنچی هم این شرایط را داشتند، دو فصل پیش مهدی رحمتی با کارت سرپرست روی نیمکت پدیده نشست و فصل پیش هم معدنچی به عنوان تدارکات روی نیمکت فجرسپاسی حضور داشت.

البته گفته می شود سیدجلال حسینی در حال حاضر مدرک مربیگری C آسیا را دارد و قرار است در کلاس های B شرکت کند تا بتواند از نیم فصل دوم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

از آنجایی که کارت مدیریت و سرپرستی پرسپولیس به نام افشین پیروانی صادر می شود، سیدجلال حسینی اگر بخواهد در نیم فصل اول روی نیمکت پرسپولیس بنشیند، باید برای او کارت تدارکات صادر شود. با توجه به جایگاه و شان سیدجلال حسینی، بعید است پرسپولیسی ها برای او به عنوان تدارکات درخواست کارت کنند.

پیش بینی می شود سیدجلال همزمان با حضور در تمرینات پرسپولیس، در کلاس B ثبت نام کند تا از نیم فصل دوم با کارت مربیگری روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

اخبار داغ 

اولین حضور سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس / عکس بهترین خط دفاع تاریخ لیگ در آستانه فروپاشی! بزرگترین قراردادهای اسپانسرینگ روی پیراهن در بین باشگاه های اروپایی؛ رئال مادرید در صدر رقابت فرنکی دی یونگ و ارلینگ هالند بر سر خانه سولسشر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیدجلال حسینی روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند

آفتاب‌‌نیوز :

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) میهمان آلومینیوم اراک است.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به شرح زیر اعلام شد:

امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

ترکیب آلومینیوم هم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟