Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسافرت به‌عنوان یکی از بهترین تفریحات و خوشگذرانی‌هایی به شمار می‌رود که می‌توانید در برنامه سالانه خود جای دهید. آژانس‌های مسافرتی مسئول ارائه خدمات مربوط به سفر هستند و تا چندی پیش این مراکز در سطح شهرها فعالیت داشتند. انجام امورات مسافرتی از آژانس‌های گردشگری سطح شهر، نیاز به وقت زیادی داشت و از این رو اغلب مردم، آژانس‌های مسافرتی اینترنتی را جایگزین این روش رزرواسیون نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دنیای تکنولوژی امروز، تمامی امورات زندگی به صورت آنلاین مدیریت می‌شود و آژانس‌های گردشگری که مورد توجه عموم قرار دارند، بیش از سایر صنایع، در سطح فضای مجازی قد علم می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از سیتی‌نت، وب سایت‌های متعددی در زمینه اینترنت، راه‌اندازی شده‌اند که هر کدام از آنها ویژگی‌های متفاوتی با یکدیگر داشته و خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌کنند. اما هنوز هم دیر نشده و شما نیز می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین‌های گردشگری تبدیل شوید. در ادامه توضیحات کامل‌تری از این قبیل ارائه نموده‌ایم:

طراحی سایت گردشگری سلامت

امروزه کمتر کسی برای انجام امورات مسافرتی خود به آژانس‌های گردشگری سطح شهر مراجعه می‌کند و تمامی امورات مسافرتی توسط آژانس‌های مسافرتی آنلاین مدیریت شده و افراد می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری امورات مسافرتی خود را مدیریت کنند. هدف از مسافرت برای افراد، مختلف است چرا که برخی برای گشت و گذار و تفریح، برخی برای کار، برخی برای خدمات پزشکی و... اقدامات اولیه سفر را به انجام می‌رسانند. وب سایت‌های گردشگری سلامت، برگزارکننده مسافرت‌هایی هستند که به منظور درمان انجام می‌شوند. در این مسافرت‌ها علاوه بر گشت‌وگذار و خوشگذرانی، می‌توانید از خدمات پزشکی کشور هدف نیز بهره‌مند شوید. چنانچه قصد فعالیت در این زمینه را داشته باشید می‌توانید به متخصص طراحی سایت گردشگری سلامت خود بگویید که طراحی کاملا اختصاصی داشته باشید.

اپلیکیشن بلیط هواپیما

بلیط هواپیما به عنوان اصلی‌ترین خدمات یک آژانس گردشگری به شمار می‌رود و همان‌طور که می‌دانید، بلیط‌های هواپیما به انواع اقسام مختلف دسته بندی می‌شوند که هرکدام از آن‌ها از نظر قیمت و خدمات ارائه شده در طول سفر، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید به سهولت از طریق آژانس‌های هواپیمایی آنلاین اقدام کنید اما اپلیکیشن بلیط هواپیما راه را برایتان هموارتر نیز خواهد کرد. این اپلیکیشن‌ها همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست اقدام به ارائه خدمات بلیط هواپیما نموده‌اند و با یک جستجو ساده، می‌توانید لیست کاملی از بلیط‌های ارائه شده در مسیر مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. همچنین امکان مقایسه بلیط‌ها نیز با یکدیگر وجود دارد و پس از اینکار می‌توانید نسبت به خرید بهترین بلیط اقدام کنید. صاحبان آژانس‌های گردشگری نیز به منظور جلب توجه بیشتر، می‌توانند نسبت به طراحی اپلیکیشن بلیط هواپیما اقدام کنند. البته نوع طراحی اپلیکیشن و همچنین موارد حائز اهمیت در طراحی اپلیکیشن نیز از جمله مواردی است که باید به آنها توجه داشته باشید.

وب سرویس سپهر

به نظر شما برای مدیریت وب سایت آژانس گردشگری باید چه کارهایی انجام داد؟ تا چندی پیش، باید از چندین نیروی انسانی برای مدیریت کردن وب سایت‌های گردشگری استفاده می‌شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، اغلب امورات وب سایت‌های گردشگری نیز به صورت سیستمی مدیریت می‌شوند. ثبت اطلاعات بلیط‌های هواپیما و همچنین هتل‌های اقامتی، از جمله سخت‌ترین کارها بود و نیاز به وقت زیادی نیز داشت. با روی کار آمدن وب سرویس‌های گردشگری، کار برای مدیران آژانس‌های مسافرتی نیز ساده‌تر شد چرا که کلیه امورات مربوط به ثبت اطلاعات بلیط و هتل توسط وب‌سرویس انجام می شود و هیچ نیروی انسانی در این کار دخیل نیست. وب سرویس سپهر به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه شناخته می‌شود که به دلیل بهره‌مندی از سیستم پرسرعت خود، توانسته نظر بسیاری را جلب نماید. این وب سرویس، جامعه آماری گسترده‌ای را تحت پوشش خود دارد و با استفاده از آن خواهید توانست بهترین خدمات را به کاربران ارائه نمایید.

طراحی وب سایت آژانس گردشگری

چنانچه قصد راه‌اندازی یک وب سایت گردشگری برای خود داشته باشید می‌توانید از دو روش اقدام کنید. شرکت ما اقدام به ارائه وب سایت آماده گردشگری نموده و خواهید توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن، وب سایت آماده گردشگری را برای فعالیت خود خریداری کنید. البته این نوع وب سایت‌ها از قالب‌های آماده پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید سفارش اختصاصی سازی هر یک از بخش‌های وب سایت را نیز به ثبت برسانید. اما چنانچه به فکر طراحی اختصاصی وب سایت گردشگری هستید، باید به دنبال افراد حرفه‌ای در این زمینه باشید. شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما نمی‌توان تمامی آنها را برای انجام این کار مناسب دانست. شرکت ما یکی از بهترین‌ها در زمینه طراحی و راه اندازی وب سایت‌های آژانس گردشگری است و به کمک متخصصین حرفه‌ای آن خواهید توانست وب سایتی جامع برای فعالیت خود طراحی کنید.

هزینه طراحی وب سایت آژانس گردشگری

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که در طراحی وب سایت گردشگری باید به آن توجه داشته باشید. در رابطه با قیمت طراحی وب سایت آژانس گردشگری نمی‌توان یک رقم دقیق در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت قیمت نهایی را مشخص سازند. قیمت طراحی وب سایت با مدت زمانی که یک طراح برای آماده‌سازی وب سایت شما صرف می‌کند رابطه مستقیم دارد. به گونه‌ای که اگر دنبال طراحی یک وب سایت خاص و جامع هستید باید هزینه بیشتری نسبت به یک وب سایت ساده در نظر گرفته باشید. البته طراحان وب سایت مختلف نیز قیمت متفاوتی برای خدمات خود در نظر می‌گیرند. شرکت ما بهترین خدمات و امکانات را با نازل‌ترین میزان قیمت‌ها در اختیار کاربران خود قرار داده و می‌توانید راه‌اندازی وب سایت خود را به کارشناسان کاربلد شرکت ما سپرده و نظاره‌گر درست انجام شدن امورات باشید.

منبع: https://citynet.ir/

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت گردشگری وب سایت آژانس گردشگری آژانس های گردشگری آژانس های مسافرتی گردشگری سلامت طراحی وب سایت یکی از بهترین بلیط هواپیما سایت گردشگری داشته باشید وب سایت راه اندازی وب سایت ها وب سرویس شرکت ما بلیط ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تاکید بر جذب گردشگر با استفاده از ایجاد جاذبه‌های بصری و نورپردازی گفت: باید از علم روز به ویژه در هنگام مرمت و تعمیر بناهای تاریخی بهره گیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، مدیریت به ویژه مدیریت مسائل فرهنگی را بسیار مهم بیان و اظهار کرد: کار با مدیر و کارشناسان بسیار می‌تواند پیش برود و گاهی بیشتر از اعتبارات و بودجه در پیشبرد امور تأثیرگذار است، لذا مدیریت از این جهت بسیار مهم است و مسئله مدیریت نیز یک امر ذاتی است.

وی بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت خیرین در توجه و حفظ میراث فرهنگی استان را امری مهم عنوان کرد و افزود: باید از حضور خیرین در امور میراث فرهنگی به ویژه در مرمت و بازسازی مساجد قدیمی و دیگر بناهای تاریخی و میراث فرهنگی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تاکید بر حفظ میراث فرهنگی و میراث گذشتگان تصریح کرد: با این کار فرهنگ خود را حفظ می‌کنیم و در می‌یابیم بزرگان ما چه میزان فهم داشته‌اند و بناها را طبق نیاز روز احداث می‌کردند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: باید نمایشگاهی داشته باشیم و وسایلی که از قدیم اکنون در اختیار مردم است را جمع‌آوری و به نمایش بگذاریم تا به این واسطه هنر خود را نشان دهیم.

وی با تاکید بر جذب گردشگر با استفاده از ایجاد جاذبه‌های بصری و نورپردازی تصریح کرد: باید از علم روز به ویژه در هنگام مرمت و تعمیر بناهای تاریخی بهره گیریم؛ اصفهان مدارس علمیه تاریخی فراوانی در گذشته داشته اما در هنگام حمله افاغنه و در دوران پهلوی بیشتر این مدارس از بین رفت و تنها حدود ۳۰ مدرسه به جا مانده است.

امام جمعه اصفهان افزود: اصفهان از ظرفیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است و نقاط گردشگری فراوانی دارد اما در عین حال نیازمند مدیریت است و باید گفت میراث فرهنگی به ذوق و مدیران با ذوق و به مدیرانی که به‌صورت میدانی در مناطق حضور یابند نیاز دارد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تشکیل شورایی برای تفکیک برخی از بناهای شخصی از میراثی را مهم دانست و افزود: شورایی برای تفکیک برخی از بناها به تشخیص متخصصان این امر باید ایجاد شود تا تکلیف برخی از بناها در اصفهان مشخص شود.

وی عنوان کرد: باید به پیشکسوتان صنایع دستی و اساتید میراث فرهنگی اهمیت داده و نسبت به آن‌ها رسیدگی کنید، همچنین از افرادی که می‌توانند در زمینه صنایع دستی آموزش دهند استفاده کنید و نسبت به تکریم و تجلیل و داشتن آماری از تعداد آن‌ها و تهیه عکس و تصاویر این هنرمندان اقدام کنید، زیرا تکریم این هنرمندان امری ضروری است.

در ابتدای این دیدار نیز امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان توجه به میراث فرهنگی را توجه به ایران و تاریخ میراث کهن آن بیان کرد و اظهار داشت: توجه به میراث اسلامی و تمدن نوین اسلامی اهمیت به میراث گرانبهایی است که پیامبر اسلام به جا گذاشته و باید معرفی شود و در حفظ و ترویج آن تلاش کرد.

وی افزود: بناهایی که معماری فرهنگی و تاریخی خاصی در آن به کار رفته است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده‌اند که این بناها فارغ از اینکه چه افرادی در آن زندگی کرده‌اند مهم بوده زیرا دسترنج هنرمندان و معماری ایرانی و اسلامی ما است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان خاطر نشان کرد: استان اصفهان یکی از استان‌های بسیار برخوردار در حوزه صنایع دستی است و صادرات صنایع دستی به دلیل ارزآوری و ایجاد اشتغال خانگی و ارزان قیمت دارای اهمیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری نیز اصفهان با تعدد بناهای تاریخی و آب و هوایی و راه‌های مواصلاتی و پایتخت بودن آن در ادوار گذشته نگین گردشگری کشور است و نشان می‌دهد که اصفهان مهد دین و در حوزه بناهای تاریخی و گردشگری بسیار مورد توجه بازرگانان بوده است.

کرم‌زاده هم چنین اعتبارات اندک میراث فرهنگی را یکی از دلایل اصلی عدم تحقق انتظارات مردم در حفظ و ترویج میراث فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: شرکت‌های سرمایه‌گذار و ورود آنها برای حفظ میراث فرهنگی در این حوزه اهمیت دارد و باید از ظرفیت این شرکت‌ها بهره برد.

کد خبر 748790

دیگر خبرها

  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی