Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله نصیری گفت: متاسفانه فروش اجباری نان کنجدی در نانوایی ها مشاهده می شود و نانوا با هر قیمتی به دنبال جبران کسری هزینه ها ولو با روش های نادرست است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله نصیری رئیس اتحادیه نانوایان کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: خرید آرد صرفا از طریق سامانه امکان پذیر است و متقاضیان باید پروانه کسب داشته باشند تا از کارخانه ها اقدام به خرید آرد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری افزود: ۱۰۳۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های کرج پخش شده  و ۲۴۰ دستگاه دیگر هم در حال توزیع است، البته تمام نانوایی های یارانه ای پز سطح شهر باید این دستگاه ها را داشته باشند.   وی با اشاره به اینکه نان بربری با دو نرخ عرضه می شود، اظهار داشت: نانوایی های آزادپز نان بربری را با قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می کنند اما در نانوایی های یارانه ای قیمت آرد کیسه ای ۵۰ هزار تومان و نان ۲۵۰۰ تومان است.   نصیری در ادامه قیمت نان لواش را در نانوایی های یارانه ای ۵۰۰ و ۶۵۰ تومان اعلام و تصریح کرد: گندم یارانه ای ۲ کیلویی ۹۰۰ تومان و یارانه ای ۱ کیلویی ۶۶۵ تومان است در نتیجه قیمت آرد و نان هم متفاوت خواهد بود.   وی با اشاره به اینکه نانوا اختیاری برای خرید آرد دلبخواهی ندارد، گفت: ۲۵۰ نانوایی یارانه ای نوع ۲ و ۶۰ نانوایی یارانه ای نوع ۱ هستند، ما خواستار تک نرخی شدن قیمت نان هستیم اما نان کالایی استراتژیک بوده و نمی شود.   نصیری افزود: نانوا نمی تواند آرد سفید خریداری کند چرا که آرد لواش با سبوس ۱۵ درصد و بربری ۱۵ درصد است، آرد برخی از کارخانه ها با کیفیت و تعدادی از آنها با کیفیت هستند، گزارشات آنه هم به تعزیرات داده می شود.   رئیس اتحادیه نانوایان کرج در ادامه خاطرنشان داشت: ۸۰ درصد آرد با کیفیت کارخانه ها با بازگشایی سایت فروش در کمتر از ۱۵ ثانیه عرضه می شود و دیگر نانوایی ها ناچارند به سراغ کارخانه ها با آرد بی کیفیت بروند.   نصیری گفت: متاسفانه فروش اجباری نان کنجدی در نانوایی ها مشاهده می شود و نانوا با هر قیمتی به دنبال جبران کسری هزینه ها ولو با روش های نادرست است، با نصب کارت خوان های هوشمند این معضل برطرف می شود.

    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نانوایی ها کارخانه ها یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت