Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح زاده گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان دیتای ثابت اینترنت خانگی جهت انجام کار‌های بر بستر اینترنت، عملیات توسعه و ارتقای شبکه دیتای اینترنت Adsl خانگی با افزایش پهنای باند در مرکز تلفن ثابت جنت مکان توسط کارشناسان و متخصصان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان اجرایی شد.

به گفته او عملیات توسعه و ارتقای دیتای مرکز تلفن ثابت جنت مکان، با افزایش پهنای باند مرکز از ۲ لینک ۱۰۰ مگابیت و برقراری یک لینک GE و همچنین برگردان ترافیک مرکز از ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه به یک گیگا بیت ارتقا پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر با افزایش ۵ برابری پهنای باند و ارتقای شبکه دیتا در این مرکز، مشترکان از اینترنت ثابت دیتای Adsl خانگی با سرعت مطلوب و کیفیت بهتری بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: مشترکان تلفن ثابت مرکز تلفن جنت مکان می‌توانند به منظور استفاده از خدمات دیتای پهن برخط ثابت با تماس با سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اینترنت تلفن ثابت با بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنتن دهی تلفن همراه تلفن ثابت مرکز تلفن جنت مکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است