Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم موقت صهیونیستی (امان)، سفر رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی را لحظه مهمی خواند که به تقویت جایگاه این رژیم در منطقه منجر می‌شود.

به گزارش مشرق، «تامیر هیمن» فرمانده سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم موقت صهیونیستی (امان) گفت که آمریکا همچنان در کنار این رژیم است و رهبران آمریکا همچنان به امنیت اسرائیل و رفاه آن پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژنرال هیمن و «الداد شافیط» پژوهشگر صهیونیست در گزارش خود با اشاره به محوریت ایران در سفر بایدن به منطقه آورده‌اند که حتی پس از اعلام ازسرگیری مذاکرات توقف تحریم‌های ایران، سرنوشت این مذاکرات هنوز مشخص نیست و دولت آمریکا به اهمیت آمادگی برای واقعیت بدون توافق و تداوم برنامه هسته‌ای ایران واقف است و لذا هماهنگی بین آمریکا و اسرائیل ضروری است.

بیشتر بخوانید:

اردن: ناتوی عربی علیه ایران به ما پیشنهاد نشده است

در این پژوهش اشاره شده است که اسرائیل بایستی خطوط قرمز را مشخص کرده و درباره واکنش‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی در صورت عبور از این خطوط، با دولت آمریکا توافق کند و از طرف دیگر تحلیل خطرات و فرصت‌ها در صورت احیای توافق با ایران، ضروری است و این موضوع اهمیت دارد که دو طرف در جریان سفر بایدن درباره مقابله با ایران برنامه‌ریزی کند.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، طبق این پژوهش توافق با ایران چه احیا شود یا نشود، بایستی از فرصت سفر بایدن برای تقویت هماهنگی منطقه‌ای در برابر تلاش‌های ایران برای استفاده از موشک‌ها و پهپادها در منطقه استفاده شود و در این راستا تداوم حمایت آمریکا از اسرائیل و تأکید بر اهمیت ادامه حضور آمریکا در عراق و سوریه ضروری است.

این دو پژوهشگر رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به اینکه سفر بایدن فرصتی برای تقویت رویکرد سازش بین این رژیم و کشورهای عربی به ویژه عربستان است، گفتند که گرچه فرضیه تشکیل ناتوی منطقه‌ای ضعیف است اما نقشه راه تقویت روابط سعودی-اسرائیلی دارای اهمیت استراتژیک برای همه طرف‌هاست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ناتو ناتوی خاورمیانه اسرائیل رژیم صهیونیستی سفر بایدن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سفر بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران

رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که سامانه‌های پدافندی آمریکا در جریان حمله تلافی‌جویانه ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، در مقابله با موشک‌های ایرانی شکست خورده‌اند.

به گزارش ایسنا، درحالی‌که رسانه‌ها و مقام‌های رژیم صهیونیستی پس از پاسخ ایران به این رژیم در پی حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق، مدعی بودند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را رهگیری کرده‌اند، اکنون و به صورت قطره‌چکانی به شکست خود در عملیات «وعده صادق» اعتراف می‌کنند.

در میان انکارهای صهیونیست‌ها و پس از اینکه مقام‌های آمریکایی اعتراف کرده‌اند که ایران ۲ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است، امروز (چهارشنبه) نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد سامانه‌های پدافندی آمریکا که در جریان حمله ایران مورد استفاده قرار گرفت، در منهدم کردن بیشتر موشک‌های بالستیک ایرانی موفق عمل نکرد و شکست خورد.

در این گزارش آمده است از میان هشت موشکی که از دریا و با هدف مقابله با موشک‌های بالستیک ایرانی شلیک شدند، تنها ۲ مورد موفق عمل کرد.

اخیرا سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت «در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود».

او گفت: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

طبق گزارش‌ها، عملیات وعده صادق علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه