Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:53:32 GMT

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۵۹۱۳

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی که ظهر یکشنبه با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، از تلاش‌های فضل الله رنجبر فرماندار سابق کرمانشاه تقدیر و ابراهیم رحیمی زنگنه به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کرمانشاه معارفه شد.

فضل الله رنجبر فرماندار سابق شهرستان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: در تمام مدت مسئولیت هشت ساله خود در جایگاه فرمانداری کرمانَشاه خدمت به مردم را مهم‌ترین اصل کار تعریف کرده و برای تحقق آن با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری تلاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مدت هشت ساله فرمانداری سعی کرده‌ام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارم، افزود: در سه هزار و ۱۳۰ روزی که در جایگاه فرماندار کرمانشاه مسئول بودم همواره با توجه به منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اصل مردم داری، در ایجاد روحیه امیدواری در رأس کارها سعی کرده و مسائل مربوط به مردم را همیشه مقدم بر مسائل شخصی دانسته‌ام.

فرماندار سابق شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: فرصت سوزی مسئله‌ای است که کرمانشاه را رنج می‌دهد و اصلی ترین عامل و مانع بر سر راه پیشرفت کرمانشاه است.

رنجبر با اشاره به اهم اقدامات فرمانداری شهرستان کرمانشاه طی مدت زمان مسئولیت خود، خاطر نشان کرد: مقاوم سازی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در بخش‌های کوزران و ماهیدشت پس از زلزله کرمانشاه، افزایش آمار میزان گاز رسانی روستاها در شهرستان کرمانشاه که پیش‌تر تنها ۲۰ روستا بود و امروز به ۶۰۰ روستا رسیده اهم فعالیت‌های امیدبخش در جایگاه فرمانداری بوده است.

وی ادامه داد: در هشت سال دوران خدمت خود در فرمانداری شهرستان کرمانشاه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزشی، فرهنگی، ساخت و ساز و آب رسانی از مهمترین اقداماتی بوده که تلاش شد به نتایج مطلوب برسد.

فرماندار سابق شهرستان کرمانشاه خدمات انجام شده در دوران مدیریتی خود را ماحصل خدمتگزاری مدیران پای کار دانست و تاکید کرد: این خدمات با همت همه مسئولان به دست آمده و تاکنون نیز ۲۹ هزار ۴۱۸ خانوار شهرستان کرمانشاه مشمول بیمه شده‌اند.

کرمانشاه باید جایگاه اصلی خود بازگردد

در ادامه مراسم ابراهیم رحیمی زنگنه فرماندار جدید شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری استان کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران است؛ اما امروز این چهره زیبا زخمی است.

وی افزود: ظرفیت‌های ناشناخته استان کرمانشاه را باید معرفی و با اتکا به آنها کرمانشاه را به جایگاه در شأن خود برگرداند.

رحیمی زنگنه با انتقاد از مدیریت سلیقه‌ای در کرمانشاه، تصریح کرد: دوران مدیریت سلیقه‌ای و سنتی به پایان رسیده و باید بر مدیریت‌ها بر پایه علم و دانش بنیان و در اختیار مردم تعریف شود.

کد خبر 5529554

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری کرمانشاه فرمانداری کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه استانداری کرمانشاه بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور ویروس کرونا مشهد آمار کرونا جهرم بیرجند ایلام کنکور سراسری شهرستان کرمانشاه مقام معظم رهبری فرماندار سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان

فرماندار اردستان گفت: جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی احمدی طبا فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده، اما برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: براساس اعلام اداره هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۳ میلیمتر، ۲۶ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.

احمدی طبا زواره با بیان اینکه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مقرر شد تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل انجام شده بود در حوزه شهری مشکل چندانی وجود نداشت و در حوزه راه‌های اصلی و جاده ترانزیت مورد خاصی وجود نداشت، ولی در جاده‌های روستایی هنوز ۲ مسیر دچار آبگرفتگی است که تلاش می‌شود با کمک نیرو‌های خدمات رسان تا پایان امروز این مشکل برطرف شود.

احمدی طبا زواره گفت: با همکاری مدیرکل مدیریت بحران استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ماشین آلات راه سازی مورد نیاز به شهرستان اعزام شدند و به کمک مسوولان محلی شتافتند که از همه آن‌ها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های مسوول باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌اداره هواشناسی که از روز سه شنبه در منطقه بارندگی خواهیم داشت روز دوشنبه نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان را برگزار خواهیم کرد و اداره‌ها در آماده باش خواهند بود.

فرماندار اردستان گفت: برای نخستبن بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان