Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@09:57:00 GMT

خداحافظی با ساخت ده ساله سریال‌های تاریخی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۶۶۰۷

خداحافظی با ساخت ده ساله سریال‌های تاریخی

به گزارش ایران آنلاین، مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج با انتشار توییتی از ساخت سریال‌های تاریخی در زمانی دوساله و خداحافظی با ساخت سریالی‌های تاریخی ده ساله با هزینه‌های هنگفت خبر داد.

مهرداد معظمی با انتشار توییتی در مورد ساخت سریال های جدید توسط سازمان اوج نوشت: ساخت سریال مستوران برای سازمان اوج، در حکم آغاز یک راه میانبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علامتی است از قدم گذاشتن در وادی صنعتی شدن سریال سازی در ایران. ساخت سریال تاریخی با بودجه‌ای برابر با سریال‌های روز و آپارتمانی.

وی در ادامه این پیام افزود: از این کارخانه که قصه محوری، تنوع ژانر و توجه به محتوای ایرانی و اسلامی را در دستور کار دارد، به زودی شاهد نمایش سریال‌های با کیفیت دیگری خواهیم بود. با قصه‌هایی شبیه «اسفندیار» از دل شاهنامه، اساطیری چون «آرش» و مرور تاریخ پرافتخار ایران، از «آل بویه» تا «عصر صفوی». سریال‌ها و آثاری که توانایی تسخیر بازار کشورهای منطقه را داشته باشند.

معظمی ادامه داد: جهت اطلاع مخاطبان گرانقدر و اهل نظر، فصل اول سریالِ مستوران با اقتباس و تکیه بر ادبیات کهن و پندآموز ایرانی و ظرف کمتر از دو سال، نگارش و تولید و روانه آنتن شده است. فصل دوم مستوران نیز که بر روی ریل تولید قرار گرفته است، در کمتر از هشت ماه به آنتن نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان خواهد رسید ان‌شالله. این؛ یعنی خداحافظی با پروسه ساخت ده ساله سریال‌های تاریخی و صرف بودجه‌های عظیم و درک نیاز مخاطبان تشنه داخلی و خارجی.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ساخت سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه