Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا ساعت ۹ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه‌آسیا برگزار می‌شود. مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا به منظور بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ این شرکت برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، سهامداران حقیقی می‌توانند شخصا یا از طریق وکیل (با ارائه وکالت نامه رسمی) و نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضای صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی (ارائه آخرین روز نامه رسمی)، با ارائه اصل کارت ملی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ قبل از شروع مجمع به محل برگزاری مجمع به آدرس خیابان سپهبد قرنی، تقاطع خیابان آیت اله طالقانی، ضلع شمال غربی، شماره ۹۴ مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین امکان حضور مجازی در این مجمع از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت بیمه آسیا به نشانی www.bimehasia.com بخش خدمات الکترونیک (پخش زنده مجمع عمومی) فراهم شده است و سهامداران می‌توانند سئوالات خود را به شماره ۰۹۳۳۵۰۵۲۳۲۴ ارسال کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 مجمع عمومی بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌های اصفهان درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟