Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مولوی گفت: بیش از ۹۰ دانشگاه مجوز حضور در جشنواره را دارند و برای حضور سه هزار دانشجو در این جشنواره اعلام آمادگی کردیم که برپایی بیش از ۳۰ غرفه پیش‌بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، محمد مولوی ظهر امروز در نشست خبری درباره برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل که در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره هر سال توسط یکی از دانشگاه‌های مادر که مجوز جذب دارند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: در جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل میزبان دانشجویان بین‌الملل سراسر کشور از همه دانشگاه‌هایی که دانشجوی بین‌المللی دارند، هستیم.
  حضور بیش از ۹۰ دانشگاه در جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل   مولوی یادآور شد: علاوه بر دعوت از دانشجویان بین‌المللی، بیش از ۸۰ سفیر و رایزن فرهنگی، ۸۰ نفر از مسئولان کشوری و عموم مدیران ارشد استان به جشنواره دعوت شده‌اند.
  وی بیان کرد: بیش از ۹۰ دانشگاه مجوز حضور در جشنواره را دارند و برای حضور سه هزار دانشجو در این جشنواره اعلام آمادگی کردیم که برپایی بیش از ۳۰ غرفه که بخشی از آن به دانشجویان ملیت‌های مختلف و بخشی به ارگان‌ها و شرکت‌های استان برای نمایش دست آوردهای خود اختصاص دارد، پیش‌بینی شده است.
  این مسئول  گفت: جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل از ۱۸ الی ۲۰ تیرماه از ۷ صبح الی ۸ شب به مدت سه روز متناسب براساس برنامه درخواستی دانشگاه‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود.
  مولوی اذعان کرد: طی سه روز برنامه‌های مختلفی از جمله افتتاحیه، بازدید از غرفه‌ها و نمایشگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، کارگاه آموزشی و فرهنگی، بازدید از اماکن دیدنی شهر با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی در نظر گرفته شده است.
  وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل گفت: آشنایی دانشجویان با فرهنگ تاریخ و آداب و رسوم مختلف، بسترسازی برای گسترش دیپلماسی علمی و فرهنگی با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، گسترش احساس مثبت و تعلق خاطر در میان دانشجویان ملل نسبت به فضای داخلی کشور، ترویج پیام دوستی، همدلی و مودت بین فرهنگ‌های مختلف و دانشجویان غیر ایرانی، ایجاد روحیه نشاط در دانشجویان ایرانی در بستر فضای فرهنگی، تعریف فضای دانشگاه‌ها به عنوان فضای شاد با تحرک و پویا، جذاب سازی دانشگاه‌های ایران برای دانشجویان غیرایرانی به عنوان مقصدی مناسب برای تحصیل از جمله اهداف است.
  سرپرست معاونت امور بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف جشنواره سیاست‌‌هایی مختلفی به ویژه ضرورت در نظر گرفتن منافع ملی و تاثیر گذاری بر دانشجویان غیر ایرانی، انتخاب نمادهای سازگار با فرهنگ ایرانی اسلامی، ضرورت محوری بودن نقش دانشجویان در مدیریت جشنواره، ضرورت نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها و مسئولیت مربوط به عنوان تسهیل‌کنندگان و مشوقان دانشجویان، ضرورت ایجاد همکاری‌های بین‌المللی در حوزه فرهنگی و ایجاد بستر فرهنگی به عنوان متن اصلی جشنواره برای شکل‌گیری تعاملات سازنده دانشجویان تعریف شده است.
  مولوی در پایان با بیان اینکه ورودی دانشگاه و مقابل کتابخانه مرکزی به عنوان محل برپایی غرفه‌هاست، یادآور شد: با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی، معاونت اقتصادی استانداری و پارک علم و فناوری تلاش کردیم دانشجویان با تکیه بر سنت، ارزش‌ پیشرفت‌های فناورانه خود را به نمایش بگذارند.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام خمینی جشنواره بین المللی فرهنگ ملل دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم