Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج از ریزش ساختمان متروکه در محله قدیمی "سر تپوله" این شهر خبر داد و گفت: به گفته نیروهای هلال‌احمر ۶ نفر زیر آوار هستند.   به گزارش تسنیم، ساعتی قبل ساختمان متروکه در محله قدیمی "سر تپوله" این شهر ریزش کرد و به گفته اهالی محل، از مدت‌ها قبل جز چند معتاد کسی در آن سکونت نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    صلاح وکیلی، مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه پس از اعلام این حادثه، آتش‌نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی عملیات آواربرداری را انجام دادند، اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و امداد گران هلال احمر یک نفر زنده از زیرآور نجات یافته اما به گفته نیروهای هلال‌احمر و ساکنان محل 6 نفر زیر آوار هستند.   وی افزود: از ابتدا نیروهای هلال احمر خبر از 6 نفر زیر آوار می‌دادند که اکنون اخبار ضد و نقیض و هر بار 4 یا 2 نفر را اعلام می‌کنند.   مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج از دستور شهردار برای تخلیه منازل مسکونی اطراف این ساختمان در سنندج خبر داد و گفت: احتمال ریزش بخش دیگری از این ساختمان متروکه نیز وجود دارد.     وی بیان کرد: هم‌اکنون راه دسترسی به این محل بسته شده و آواربرداری به خاطر وضعیت کوچه به سختی در حال انجام است.   وکیلی با ذکر اینکه خوشبختانه هیچ فوتی و مصدوم ناشی از این حادثه نداشته‌ایم، ابراز داشت: عملیات جستجو و نجات برای یافتن اجساد زیر آوار این ساختمان با حضور نیروها و سگ‌های زنده یاب هلال‌احمر در حال انجام است.   ۵ نفر از زیر آوار نجات یافتند    امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بر اثر تخریب یک ساختمان قدیمی متروکه در محله سرتپوله سنندج پنج نفر از شهروندان سنندجی که دچار حادثه شده بودند، توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند.   مهدی خوش قدم در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ظهر امروز پس از اعلام حادثه با مرکز هماهنگی عملیات هلال احمر سه تیم ارزیاب، واکنش سریع و سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند و در عملیات جستجو و نجات پنج نفر از افراد گرفتار در زیر آوار نجات یافتند.    وی افزود: حال عمومی افراد حادثه دیده خوب بوده و مشکل خاصی نداشتند اما با این حال نجاتگران هلال احمر به ارائه‌ کمک‌های اولیه به آنها پرداختند.   شهردار سنندج نیز با حضور در صحنه نسبت به تخلیه منازل مسکونی اطراف این ساختمان دستورات لازم را صادر کرد.   در حال حاضر حدود یک هزار امدادگر و نجاتگر سازماندهی شده در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند و در حوزه جوانان و داوطلبان نیز ۱۰ هزار نفر فعالیت دارند. تماشاخانه ببینید| تصاویری خیره‌کننده از حمله میلیون‌ها ملخ/ روزی 40 هزار تن غذا می‌خورند ببینید | ریزش کوه بر روی ده‌ها کامیون در ترکیه فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساختمان متروکه هلال احمر زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار