Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:35:21 GMT

مدیرعامل مس: تعیین سقف قرارداد موجب فساد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۸۱۳۸

مدیرعامل مس: تعیین سقف قرارداد موجب فساد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مجید زین الدینی مدیرعامل مس رفسنجان در حاشیه تمرین این تیم گفت: شرکت ملی صنایع مس به عنوان حامی مس رفسنجان، این تیم را در پنج سال گذشته حمایت کرده و با برنامه پیش آمده اند. امسال هم با توجه به صحبت هایی که با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس داشتیم، هم در بحث جذب بازیکن و هم اردویی، از تیم حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آنها با امکاناتی که برای باشگاه فراهم کردند، فکر می کنم بتوانیم مانند سال های گذشته خوش بدرخشیم. امیدوارم تیمی محترم، به دور از حواشی و بدون شکایت بازیکنان بابت عدم دریافت مطالباتشان باشیم.

وی درباره قانون سقف قرارداد بازیکنان نیز گفت: باید قراردادهایی که بازیکنان ثبت می کنند کنترل شود چون برای ماندگاری باشگاه ها بهتر است. متأسفانه ارقامی که در بازار وجود دارد، قطعا در انتهای فصل بسیاری از باشگاه ها را با مشکلات متعددی مواجه خواهد کرد.

او خاطرنشان کرد: تعیین سقف قرارداد یک سری حواشی و فسادهای خاص دیگر را به وجود می آورد. این باعث می شود خیلی ها قانون را دور بزنند و پشت پرده روی مواردی که در قرارداد نیست، توافق کنند. هم مدیرعامل خود باشگاه و اعضای هیئت مدیره که رکن قانون باشگاه هستند، دچار مشکل خواهند شد چون هر پرداختی باید اسنادی داشته باشد. اگر پرداختی درون قرارداد نباشد، ممکن است در آینده مشکل ساز شود. مطمئن باشید باشگاه در آینده با فساد خیلی زیادی مواجه خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا مخالف تعیین سقف قرارداد است، گفت: باید کنترل شود ولی نه با این سبک. خود مدیران عامل باشگاه ها باید مقید به رعایت این قانون باشند. ضمن اینکه جلساتی را برگزار کنند تا یکسری اتفاقات خوب رخ دهد. هم باشگاه های صنعتی که دوستان برای تخریب روی آن مانور می دهند و هم سایر باشگاه ها، یک سقف بودجه ای دارند.

زین الدینی در ادامه گفت: همه تیم ها یک مجمع عمومی دارند که تصمیم گیری می کنند و برای باشگاه سقفی را تعیین می کنند و همه باشگاه ها موظف به رعایت سقف هستند. باشگاه مس نیز خارج از این نیست. همه مدیران عامل و مالکان باشگاه این نکته را رعایت کنند و هم اندیشی کنند تا راهکار بهتری به وجود بیاید. فکر نمی کنم این جواب بدهد.

مدیرعامل مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که مالکیت این تیم و مس کرمان چگونه است، گفت: مالکیت دو باشگاه متفاوت است و دو باشگاه هیأت مدیره جدا دارند و مشکلی از این لحاظ ایجاد نمی‌شود. آنها زیر مجموعه شرکت‌های مختلف زیرمجموعه صندوق بازنشستگی و شرکت صنایع مس هستند.  شرکت ملی مس به عنوان هماهنگ کننده بالای سر همه است اما مستقیم به عنوان عضو هیأت مدیره یا سهامدار فعالیت نمی‌کند.

زین الدینی در مورد اینکه آیا برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدامی کرده‌اند، گفت: اقدام کرده‌ایم و هر مدارکی که خواسته‌اند، فرستاده‌ایم. منتظر جواب هستیم. همه  دوستان آمده و ورزشگاه ما را دیده‌اند حتی بخشی از AFC که مسائل مجوز حرفه‌ای را هماهنگ می‌کند به رفسنجان آمده و ورزشگاه ما را از لحاظ اتاق داوران، رختکن و ... بررسی کرده است و تمام موارد را طبق نظر او پیش می‌بریم و امیدوارم تا شهریور که ورزشگاه ما آماده می‌شود مجوز حرفه‌ای را نیز کسب کنیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سقف قرارداد باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏

 
به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، شرکت نفت عربستان، آرامکو، امروز رسما ‌‏قراردادی چهار ساله با فیفا امضا کرد و به‌عنوان شریک تجاری اصلی ‌‏فیفا در حوزه انرژی معرفی شد. ‏

آرامکو به این ترتیب حق تبلیغات به‌عنوان اسپانسر اصلی در جام ‌‏جهانی ۲۰۲۶ و همچنین جام جهانی زنان ۲۰۲۷ را به دست آورد. ‏

قرارداد چهارساله امروز بین فیفا و آرامکو تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد. در ‌‏بیانیه‌ای که توسط دو طرف منتشر شده علت این همکاری تعهد به ‌‏ابداع و توسعه تاکید شده است. آرامکو و فیفا اعلام کردند قصد دارند ‌‏با استفاده از قدرت و جذابیت فوتبال، فعالیت‌های اجتماعی مختلفی ‌‏را در گوشه و کنار دنیا سازمان بدهند. ‏

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، بعد از امضای قرارداد اسپانسری با آرامکو ‌‏گفت: "خوشحالیم که ورود آرامکو را به خانواده شرکای جهانی خانواده ‌‏فیفا تبریک بگوییم. این شراکت به ما برای برگزاری تورنمنت‌های بزرگ ‌‏فوتبال در سال‌های آینده کمک می‌کند. این قرارداد باعث می‌شود فیفا ‌‏بهتر بتواند از ۲۱۱ عضو خود حمایت کند. آرامکو تجربه گسترده‌ای در ‌‏برگزاری یا کمک به برگزاری رقابت‌های بزرگ ورزشی دارد و متعهد است ‏برای گسترش ورزش در رده‌های سنی پایه فعالیت کند. امیدواریم در ‏سال‌های آینده با این شرکت در پروژه‌های مختلفی همکاری کنیم". ‏

 منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است