Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: توقع دیگری نمی‌توان از امریکا داشت ما خودمان را باید آماده کنیم و بدانیم که از دست این‌ها هر کاری برمی‌آید و اهمیتی نمی‌دهند و حقوق بشر یک شوخی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به جنایت های بیشمار امریکا در نقاط مختلف دنیا گفت: جنایت‌های آمریکا علیه سرزمین ها و ملت های دیگر ادامه خواهد داشت چرا که مردمی هستند که با خشونت زندگی کرده‌اند؛ از سال ۱۷۸۰ تا کنون با اسلحه زندگی کرده اند و روحیه خشنی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نجفی ادامه داد: می‌بینید که در عراق و افغانستان چه کاری انجام می‌دهند، توقع دیگری نمی‌توان از آن‌ها داشت ما خودمان را باید آماده کنیم و بدانیم که از دست این‌ها هر کاری برمی‌آید و اهمیتی نمی‌دهند و حقوق بشر یک شوخی است.

وی با اشاره به تناقض‌های امریکایی ها در ادعاها و مواضع دوگانه‌ای که در موضوعات مختلف دارند بیان کرد: همه این‌ها ریشه سیاسی دارد، سرنگونی هواپیما ریشه‌ی سیاسی داشت می‌خواستند تضعیف کنند که جنگ را پایان دهند یا به نفع خودشان تغییر دهند، در هر نقطه ای از دنیا جنگ کردند هر جا منافعشان بود جلو آمدند.

نجفی ادامه داد: من از جنگ متنفرم به دلیل این‌که بچه خرمشهر و بچه جنگ هستم؛ هیچ‌کس به‌اندازه‌ من از جنگ بیزار نیست و تنفر ندارد، عده‌ای غصه منافع شخصی و ضررهای مادی را دارند اما همه را از دست داده‌ایم مهم‌ترین بحث یک جنگ هویتی است که فرد از دست می‌دهد، مردم خانواده‌شان را گم می‌کنند، بی‌سرپرست می‌شوند، بی برادر می‌شود و به دیگر نقاط شاید کشورهای دیگر کوچ می کنند، خانواده‌ها ازهم‌پاشیده می شوند  و این بدترین قسمت جنگ است اما برای امریکایی ها اهمیتی ندارد.

وی در ادامه افزود:  این یک برنامه حساب‌شده در خیلی از کشورها است که پیاده می‌کنند نمونه آن مصر،لیبی،سودان، سومالی، یمن، عراق، لبنان، کشمیر، حتی شوروی سابق و یوگسلاوی است؛  کشورهای بزرگ‌تر و قوی‌تر باید کوچک شود تا بتوانند بیشتر اشراف پیدا کنند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی عجیب ماشاریپوف با هاشمی‌نسب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هاشمی‌نسب با حرارت مشغول مصاحبه با خبرنگاران و خط و نشان کشیدن احتمالا برای مربی تیم رقیب و بازیکنانش بود، ماشاریپوف در حالی که از پشت مربی آبی‌ها رد می‌شد، با لبخند برای او شاخ گذاشت که این حرکت خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی را متعجب کرد.

البته شیطنت صورت ماشا و خنده او در حال عبور از میکسدزون باعث شد که چشم‌ها چندان او را دنبال نکنند.

جالب اینکه خود هاشمی‌نسب هم که به شدت در حال صحبت‌های هميشگی‌اش بود، اصلا متوجه این حرکت ماشا نشد.

دیگر خبرها

  • جدیدترین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی
  • ببینید | شوخی عجیب ماشاریپوف با مهدی هاشمی‌نسب
  • تصاویر لحظه قفل کردن جنگنده ایرانی روی F18
  • تصاویر لحظه قفل کردن جنگده ایرانی روی F18
  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • شوخی عجیب ماشاریپوف با هاشمی‌نسب (عکس)
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه